Ulvlek - Unge Sherlock Holmes

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag håller inte med Lobelia i så mycket, jag har t.ex väldigt svårt att se att Sedna och LenaH skulle sitta i lyan ihop med tanke på hur spelet sett ut och jag upplever inte Lobelia som att hon verkligen letar onda och försöker få ihop saker och ting (Sedna- och LenaH-sambandet bl.a, pekar på det ganska tydligt).

Hedinn röstar på Lobelia

Jag blir nojig över alla som säger att jag är god. Jag är rädd för att det kan vara onda som försöker fjäska för att jag inte ska rösta på dem :p Men det kanske är ego tro det :o
Det kanske är för att jag upplever det som att du lyssnar på allas förklaringar, inte för att du alltid köper dem förståss. Vår egen lilla psykolog :p

Jag har än så länge inte sett något som har fått mig att tänka om efter att jag skrev mina tankar om alla. Den jag hade som misstänkt då var Lobelia så,
FiaM röstar på Lobelia

Jag börjar fundera på @Sedna s tidiga röst, är det möjligtvis för att hon är Rath och mest koncentrerar sig på sin dolda röst? Varför annars lägga en röst en timme före DL när det fattas så mycket info?

Jag kan inte förstå resonemanget att jag och Sedna skulle sitta i lyan, det känns som ett för högt spel och jag väljer därför att försöka samla goda röster:

LenaH röstar på Lobelia

Röstlista DL 4
20:27 Sedna röstar på Lobelia
21:17 Hedinn röstar på Lobelia

21.18 FiaM röstar på Lobelia
21.19 LenaH röstar på Lobelia

Jag börjar fundera på @Sedna s tidiga röst, är det möjligtvis för att hon är Rath och mest koncentrerar sig på sin dolda röst? Varför annars lägga en röst en timme före DL när det fattas så mycket info?
Vilken info fattas? Tycker du att finns saker som talar för Lobelias godhet?

Jag tycker ju tvärtom att en timme innan DL inte är tidigt, utan underlättar om man ändå är inne på ett visst spår, så det finns chans att diskutera rösterna och se hur det hela verkar gå, snarare än att alla ska ramla in minuterna före DL... Känns som det blir lite för mycket slump då och svårare att läsa av dem senare.

Mina tankar då:

LenaH är jag osäker på men risken är för stor att det är lurendrejeri från lyan för att jag ska vilja ha ut henne idag.

Snurrfian något skum, tex påståendet att inte Sedna och Lena H skulle kunna vara goda båda?

Artline och Sedna är de två jag håller mest åt det goda hållet just nu pga de verkar gå igenom allt på ett vettigt och nyanserat sätt.

Lobelia håller mig åt det goda hållet men i övrigt håller jag inte med i hennes resonemang. Behöver inte betyda att hon är ond, bara att vi tänker olika.

Mumorsan och Hedinn har jag inte fått något grepp alls om.

Eeh, finns det fler?:p

Vilken info fattas? Tycker du att finns saker som talar för Lobelias godhet?

Jag tycker ju tvärtom att en timme innan DL inte är tidigt, utan underlättar om man ändå är inne på ett visst spår, så det finns chans att diskutera rösterna och se hur det hela verkar gå, snarare än att alla ska ramla in minuterna före DL... Känns som det blir lite för mycket slump då och svårare att läsa av dem senare.
Gabby har tex knappt skrivit i leken, det känns som om det är mycket jag skulle vilja få svar på innan jag röstar... Det är dessutom rätt intressant att du verkar gå in så fort jag skriver något om Sedna?

Mina tankar då:

LenaH är jag osäker på men risken är för stor att det är lurendrejeri från lyan för att jag ska vilja ha ut henne idag.

Snurrfian något skum, tex påståendet att inte Sedna och Lena H skulle kunna vara goda båda?

Artline och Sedna är de två jag håller mest åt det goda hållet just nu pga de verkar gå igenom allt på ett vettigt och nyanserat sätt.

Lobelia håller mig åt det goda hållet men i övrigt håller jag inte med i hennes resonemang. Behöver inte betyda att hon är ond, bara att vi tänker olika.

Mumorsan och Hedinn har jag inte fått något grepp alls om.

Eeh, finns det fler?:p
:cry: I och för sig kan det ju vara bra, finns jag inte kan jag inte bli misstänkt men... :(

:angel::D

Gabby har tex knappt skrivit i leken, det känns som om det är mycket jag skulle vilja få svar på innan jag röstar... Det är dessutom rätt intressant att du verkar gå in så fort jag skriver något om Sedna?
Fast hur påverkar det Sednas röst?

Ja, jag frågar om sånt jag undrar när jag ser det, och just nu tror jag på Sedna som god av anledningar jag skrivit tidigare, och då blir det ju extra intressant att höra andras tankar, både för att kunna placera dem och för att kunna omvärdera om det är så att jag är helt fel ute. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka