Lobelia: letar och kommenterar, men samtidigt så skaver det lite ibland. Jag förstår teorierna mot henne men har inte så mycket att tillägga själv.
Artline: En av få som jag vill sätta åt det goda hållet, känns genuin i sin jakt på onda och tidigare poliser.
LenaH: Vad ska jag tro om LenaH? Mycket möjligt ond, men samtidigt skulle sekten/Rath rädda henne gång på gång om hon var ond? Är inte det väldigt konstigt? Men å andra sidan så är det kanske det de gör just för att det är konstigt?
Lilltess/Gabby_Ossi: Jag skulle verkligen vilja se mer av Gabby, det finns inte så mycket att gå på och jag skulle verkligen vilja veta mer.
Mumorsan: Skriver men jag vet inte om det är så mycket substans i det, upprepar vad andra har skrivit och kommer kanske inte med så mycket nytt.
Sedna: Jag vill tro att hon är god, men visar sig LenaH vara god så måste Sedna vara ond och det skrämmer mig lite. Hävdar både här och där sin godhet och frågan är om en god verkligen skulle hinta så hårt om det? Men samtidigt så vill jag tro att hon är god.
FiaM: Verkar hålla Lobelia åt det onda hållet, men verkar vela lika mycket som mig angående LenaH, vågar jag lita på att det är en god?
Hedinn: Har kommit tillbaka starkt efter sin frånvaro!
Vänder och vrider på varje sten och verkar genuint leta efter onda, en aning dagvill möjligtvis, men det är sånt som händer!