Blacksmithfarm: Har väldigt dålig allmänbildning ur min synvinkel, vet inte vem Kristina Lugn är men å andra sidan så tror jag att med tanke på åldersgruppen på SwedenRock så är hon alldeles för ung för att vara där.
Vill inte ha Peter Harrysson som programledare, och det kan jag förstå fullt ut, jag tyckte att han blev jobbig redan i Så ska det låta...
Habina: Har allmänbildning men gillar inte Per Moberg...
Men å andra sidan så har jag väldigt svårt att se honom som programledare för melodifestivalen så det kanske inte är så tokigt, men det skulle bli väldigt god mat på efterfesten!
Vill inte bli kallad tant! Kan det vara en rockbrud som gömmer sig?
Quarter4ever: Lyckas inte prestera något namn på den ryss som hon inte vill ha som programledare, det skulle kunna vara Putin..
I övrig så har hon inte jagat än, kanske för att det är i början av leken och det finns inte så mycket att jaga än...
Cirkus: Tant precis som jag, vill inte se Putin som programledare, förutom språksvårigheterna så tycker jag även att hans utstrålning talar emot honom utöver hans åsikter som är helt katastrofala. Vill heller inte se bloggarna Samir Badran och Rebecca Stella Simonsson, vilket gör att jag känner mig ännu mer som en tant, är det de som är med på reklamen om Paradise Hotel?
Artline: Har bara hittat till leken än så länge.
Nu blev jag avbruten av annat, jag återkommer senare med de som är kvar!
Jäkla IRL att komma och störa lekarna!