Kommer in efter en ridtur i mörkret och läser igenom leken som verkar ha kommit igång en del nu inför första DL. Det verkar inte ha ändrat sig så värst mycket gällande kvaliteten på röstmotiveringarna till första DL sen jag var med sist
@Killaloe verkar vara ordentligt på hugget och teoriar till höger och vänster. Hakar upp sig på mitt svar på LLs fråga:
Så jag förtydligar lite för henne och er andra som funderat på det svaret.
Alltså, jag ville ju i så fall såklart vara den brighta av Piff & Puff, men kom inte ihåg vilken som var vilken
... Och jag ser dom inte som elaka
Är tex Emil i Lönneberga elak då, som också ständigt hittar på hyss? Jag ser dom snarare som busiga och med humor, om än också lite skadeglada mot Pluto (som jag för övrigt inte direkt skulle förknippa med en ulv heller
)
Och mina två val är väldigt olika, som jag ju skrev. Jag menar, kom igen nu, har ni verkligen aldrig längtat efter en egen Prince Charming
? Det har jag åtminstone...
(Och jag såg Disney's Cinderella i helgen, så jag är lite fast...) Men det är nog inte så mycket jag egentligen att vara den väna och passiva, därav mitt andra val
Så, nu har jag gjort tvätremot
@LenaH iochmed att jag förklarat mig. Känn er fria att säga att det är ulvigt och defensivt