Sen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad över
mer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare) 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad övermer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare)
![]()
Det var precis det jag skrev till LL när jag fick min roll och såg vilka som var i lyan. Jag kommer bli käk.Sen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad övermer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare)
![]()
Min Paddington-radar fungerade också, men det tordes jag inte skriva i leken.![]()
Preeecis min tanke oxåSen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad övermer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare)
![]()
Sen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad övermer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare)
![]()
Det var precis det jag skrev till LL när jag fick min roll och såg vilka som var i lyan. Jag kommer bli käk.![]()
Som sagt, jag var ju nöjd med det och det gav ju övriga lite myror i skallen i alla fall.Vill bara påpeka att jag var helt emot att käka dig, det åstadkom övriga myterister när jag låg o sov o trodde att nån helt annan stod som frukost på menyn![]()