Sen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad över mer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad över mer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare)
Det var precis det jag skrev till LL när jag fick min roll och såg vilka som var i lyan. Jag kommer bli käk.Sen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad över mer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare)
Min Paddington-radar fungerade också, men det tordes jag inte skriva i leken.
Preeecis min tanke oxåSen att ingen röstade på @Snurrfian när fårulven blev käk är jag mest chockad över mer regel än undantag att Snurris sitter i lyan om någon ond utanför lyan blir käk (ja, jag satt som åskådare)
Det var precis det jag skrev till LL när jag fick min roll och såg vilka som var i lyan. Jag kommer bli käk.
Som sagt, jag var ju nöjd med det och det gav ju övriga lite myror i skallen i alla fall.Vill bara påpeka att jag var helt emot att käka dig, det åstadkom övriga myterister när jag låg o sov o trodde att nån helt annan stod som frukost på menyn