Ulvlek - Once Upon a Time

Att du som god tycker att "okej rösta på mig nu".
Det är klart jag inte vill åka ut men jag såg ju själv att det var en typisk grej att nappa på DL1.
Att jag har en tendens att ge upp när jag tror jag är avslöjad ulv är ju en helt annan sak, det brukar inte hända förrän senare i leken. :)

DL 1 KL 21:30
18:05 Killaloe röstar på Idahoe
18:27 Lenis röstar på hemlig
18:59 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20.04 hemlig röstar på Lenis
Idahoe 1
hemlig 1
bollen__ 1
Lenis 1

Jag känner mig helt off ikväll (pga irl), så jag tror jag ska sova tidigt. Ifall jag skulle lyckas är det lika bra att rösta nu.

Jag vet inte om jag har rätt i teorin om hemlig som ond utanför lyan och LenaH som ulv, det kan vara ett sätt för hemlig att luras och få oss att rösta ut en god LenaH. Däremot känns det superskumt att medvetet godförklara någon för att få igång leken. Vet inte om det måste göra henne till ulv, men det är vad jag reagerar på ikväll.

Habina röstar på hemlig

DL 1 KL 21:30
18:05 Killaloe röstar på Idahoe
18:27 Lenis röstar på hemlig
18:59 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20.04 hemlig röstar på Lenis
20,47 Habina röstar på hemlig

Idahoe 1
hemlig 2
bollen__ 1
Lenis 1

Jag skulle vilja rösta nu och i vanlig DL1 anda så är det skitsvårt. Hemlig är jätteskum, men hade hon vågat vara det om hon var ond? Är LenaH ulven som jag kan se flera vinka till? det verkar ju konstigt att flera vinkar till samma. Då är det konstigare att inte rösta på den man tror är ulven.

cirkus röstar på Habina
Jag tycker det är konstigt att hon först lyfter att LenaH borde vara ulven och hemlig den onda utanför, men ändå så röstar hon ändå på hemlig

Nu har jag läst fram och tillbaka, @Mirtai skulle jag vilja se lite mer av men att rösta på någon för att den inte har skrivit så mycket känns inte så vidare bra. Men någon som har många inlägg men väldigt lite substans är @quarter4ever och det får mig att fundera på hennes agenda, att synas utan att sticka ut? Det är ungefär så mycket jag har så här till dl 1, Snurrfian röstar på Q eftersom jag tror att hon kan vara ulv som inte vill sticka ut men ändå hålla upp antalet inlägg.

Men Habina förklarar ju varför i sin röstmotivering, jag tycker den förklaringen känns helt rimlig?

ehh jag vet inte. Jag hittar inte något som är bättre. Visst kan hemlig försöka luras, men jag tycker ju att hemlig är så jäkla skum att jag har svårt att se henne som ulv faktiskt. Eller så är det just det hon är.

Nu har jag läst fram och tillbaka, @Mirtai skulle jag vilja se lite mer av men att rösta på någon för att den inte har skrivit så mycket känns inte så vidare bra. Men någon som har många inlägg men väldigt lite substans är @quarter4ever och det får mig att fundera på hennes agenda, att synas utan att sticka ut? Det är ungefär så mycket jag har så här till dl 1, Snurrfian röstar på Q eftersom jag tror att hon kan vara ulv som inte vill sticka ut men ändå hålla upp antalet inlägg.

:rofl: :rofl: :rofl: Q tycks i så fall ha precis samma taktik i varje lek :angel: oavsett roll dessutom.

Jag tror att jag vill vara Timon i Lejonkungen. Lagom cynisk och glider fram i tillvaron ätandes och sjungandes. :up:

Sagofigur: väjer en i Lejonkungen för där finns de enda figurerna jag minns lite, så jag säger Nala då.

När ni nu pratar om vinkningar. Här skulle Niyama kunna vinka till Mirtai. Eller inte. Men jag har ont om tid och måste rösta nu.

Klara röstar på Mirtai för att det skulle kunna vara så att det svarta fåret Niyama vinkar till ulven Mirtai genom att välja en figur ur samma film.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka