Inte lika många gånger i följd!For the record... jag tror att jag varit ond utanför lyan lika mkt eller kanske tom mer än snurrfian.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte lika många gånger i följd!For the record... jag tror att jag varit ond utanför lyan lika mkt eller kanske tom mer än snurrfian.
Jag lutar åt att det är en konspiration, där det är fyra stycken som fått rollen ond utanför lyan och som tror att LenaH ingår i lyan (som alltså inte existerar)... eller så är jag bara trött.
Nu är det ju inte du som är LL så jag tror vi kan utesluta det
Vad känner du inte igen?
Äh, alla vet ju ändå att det är du som är ond utanför lyan!
For the record... jag tror att jag varit ond utanför lyan lika mkt eller kanske tom mer än snurrfian.
Inte lika många gånger i följd!
Det är klart jag inte vill åka ut men jag såg ju själv att det var en typisk grej att nappa på DL1.Att du som god tycker att "okej rösta på mig nu".
År motiveringen att det är de enda figurerna du minns?Sagofigur: väjer en i Lejonkungen för där finns de enda figurerna jag minns lite, så jag säger Nala då.
År motiveringen att det är de enda figurerna du minns?
För man skulle ju motivera varför vilket @Habina så förtjänstfullt notfierat mig om
jag ville bara veta om det var din motivering eller om du missat att det skulle finnas enJa. Alltså jag kan googla för att hitta nån motivering om du vill, jag har noll koll på sånt och det känns inte så betydelsefullt för leken.
Men Habina förklarar ju varför i sin röstmotivering, jag tycker den förklaringen känns helt rimlig?Jag tycker det är konstigt att hon först lyfter att LenaH borde vara ulven och hemlig den onda utanför, men ändå så röstar hon ändå på hemlig
Men Habina förklarar ju varför i sin röstmotivering, jag tycker den förklaringen känns helt rimlig?
Nu har jag läst fram och tillbaka, @Mirtai skulle jag vilja se lite mer av men att rösta på någon för att den inte har skrivit så mycket känns inte så vidare bra. Men någon som har många inlägg men väldigt lite substans är @quarter4ever och det får mig att fundera på hennes agenda, att synas utan att sticka ut? Det är ungefär så mycket jag har så här till dl 1, Snurrfian röstar på Q eftersom jag tror att hon kan vara ulv som inte vill sticka ut men ändå hålla upp antalet inlägg.
Du har en viss poäng i det, men nog brukar hon väl ha mer egna tankar? Den här gången verkar hon mest kolla så att alla andra skriver tillräckligt.Q tycks i så fall ha precis samma taktik i varje lek oavsett roll dessutom.
Jag tror att jag vill vara Timon i Lejonkungen. Lagom cynisk och glider fram i tillvaron ätandes och sjungandes.
Sagofigur: väjer en i Lejonkungen för där finns de enda figurerna jag minns lite, så jag säger Nala då.
Så jag skulle inte kunna tycka nån är god i DL1 men Habina kan tycka att jag är skum?Men Habina förklarar ju varför i sin röstmotivering, jag tycker den förklaringen känns helt rimlig?