Kan du utveckla lite hur du menar?När det gäller Mirtai, Lobelia och Lenis så tror jag att de i allafall inte sitter i lyan tillsammans i komb M+ någon av de två L-en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du utveckla lite hur du menar?När det gäller Mirtai, Lobelia och Lenis så tror jag att de i allafall inte sitter i lyan tillsammans i komb M+ någon av de två L-en.
Visst ska man lägga en helt annan vikt vid vad tex en siare lämnar efter sig, men en person utan info kan väl mycket väl upptäcka saker som de andra goda kanske inte tänkt på?
Jag tyckte att jag sett ett tydligt mönster i killaloes röster, nämligen att hon i princip alltid röstade med motiveringen att personen hon röstade på hade gjort det för lätt för sig i sin röstning. Detta skrev jag ut för att om jag dog någon annan skulle kunna föra den tanken vidare och ifrågasätta detta direkt till killaloe. Jag skrev inte "Killaloe är ond". Jag skrev att hon låg högst på min misstanke på grund av ovan nämnda skäl. Det tycker jag är en väsentlig skillnad.
Att jag sen hade fel är ju en annan sak. Eller snarare, hon hade röstat på det sättet som jag skrev men det betydde inte att hon var ond. Hade jag dött (och hon överlevt) så hade hon väl då säkerligen kunnat förklara sig kring detta
Snarare gjorde jag ju samma sak igår? Skrev att Lenis röst på hemlig var misstänkt och pratade inte om min. Hela poängen är ju att om det är två ulvar som röstade på hemlig måste Lenis vara den andra
Fast alltså, för oss som inte vet din roll så skulle ju lika gärna du kunna vara den andra ulven om det nu var två som röstade på hemlig?
Jag ska natta barn så jag kommer rösta redan nu då det finns en risk att jag inte hinner in innan dl igen.
Mirtai röstar på Lenis
Eftersom jag tycker hon håller en ganska låg profil och inte sticker ut i sina röster. Plus att jag fortfarande är lur på om inte två ulvar röstade å hemlig
Kan du utveckla lite hur du menar?
Fast alltså, för oss som inte vet din roll så skulle ju lika gärna du kunna vara den andra ulven om det nu var två som röstade på hemlig?
Samtidigt tror jag fortfarande att det fanns åtminstone en ulv bland de som överlevde trevägslottningen (alltså Mirtai och Killaloe) och av dem känns killaloe som mest luden.
Röstar på Killaloe igår med motiveringen att denne känns undanglidande och mest fokuserar på andras svaga teorier, något jag kan hålla med om.
Jag håller alltså Lobelia åt det goda hållet
Fast om du läst vad jag skrivit så var det INTE alls den enda anledningen, vilket jag påpekat flera gånger ikväll. Det är framförallt med tanke på hennes röst på Q, som vore väl högt spelat. Uppbackat av att hon kommit med vettiga resonemangSnurrfian röstar på Idahoe, jag tycker att det är skumt att vara så säker på att Hemlig skulle åka i första lynchen, lämna ett så kraftigt testamente precis innan Killaloe blev käkad och att hon fortsätter och vill hålla Lobelia som god trots att orsaken till att hon ville hålla Lobelia som god var att Killaloe antagligen var ond, något som hon inte var.
Det där håller jag med dig om.
Hur fan ska vi kunna veta? Och VAR det verkligen två ulvar som röstade på hemlig?
Jag uppfattade inte Idahoe som direkt tvärsäker här, det var snarast ett tror. Jag har även uttalat något liknade i mitt teroiinllägg med hela röst listanSnurrfian röstar på Idahoe, jag tycker att det är skumt att vara så säker på att Hemlig skulle åka i första lynchen, lämna ett så kraftigt testamente precis innan Killaloe blev käkad och att hon fortsätter och vill hålla Lobelia som god trots att orsaken till att hon ville hålla Lobelia som god var att Killaloe antagligen var ond, något som hon inte var.
Det var med i mitt inlägg innan DL imorse, något som sedan dess reviderats ett flertal gånger bland annat i diskussionen kring rösterna på Q, som för övrigt är anledningen till att jag tror att du är god.Jag uppfattade inte Idahoe som direkt tvärsäker här, det var snarast ett tror. Jag har även uttalat något liknade i mitt teroiinllägg med hela röst listan
Med tanke på att du inte ville rösta på hemlig pga drevet så känns det lite märkligt men visst jag köper det.
Var får du att Idahoe hållit mig god för att Killaloe troligen var ond ifrån? Jag måste ha missat sambandet helt.
? Jag har väl aldrig sagt att jag inte röstade på Hemlig för att hålla mig från drevet? Det var LenaH jag inte ville rösta på pga av drevet. Ang hemlig så hängde jag inte riktigt med i dl 1 och röstade på den som jag tyckte var skummast, mycket snack och lite verkstad, dvs Q. Ang dig-killaloe såg jag att Idahoe hade svarat, men jag fattar inte riktigt hur du först är säker på att idahoe inte var så tvärsäker i sitt uttalande för att sen missa att hon skriver om dig i samma inlägg?Jag uppfattade inte Idahoe som direkt tvärsäker här, det var snarast ett tror. Jag har även uttalat något liknade i mitt teroiinllägg med hela röst listan
Med tanke på att du inte ville rösta på hemlig pga drevet så känns det lite märkligt men visst jag köper det.
Var får du att Idahoe hållit mig god för att Killaloe troligen var ond ifrån? Jag måste ha missat sambandet helt.
Det var uttalandet om hemlig inte mig.? Jag har väl aldrig sagt att jag inte röstade på Hemlig för att hålla mig från drevet? Det var LenaH jag inte ville rösta på pga av drevet. Ang hemlig så hängde jag inte riktigt med i dl 1 och röstade på den som jag tyckte var skummast, mycket snack och lite verkstad, dvs Q. Ang dig-killaloe såg jag att Idahoe hade svarat, men jag fattar inte riktigt hur du först är säker på att idahoe inte var så tvärsäker i sitt uttalande för att sen missa att hon skriver om dig i samma inlägg?