Ulvlek - Once Upon a Time

Det var uttalandet om hemlig inte mig.
Va? Vad menar du?
Här är Idahoes inlägg om dig och Killaloe...
Paddington/Lobelia: Röstar: LenaH, quarter4ever, Killaloe, LenaH, Killaloe
Jag har generellt tyckt att först Paddi och sedan Lobelia verkat vettig i sitt teoriande.
Lade första rösten på Q när det redan bara låg ströröster i DL2. Jag är tveksam till om en ond i det läget skulle lägga upp en kollega, känns lite väl riskfyllt för ett försök till alibi.
Lägger tredje rösten på Killaloe i den berömda trevägslottningen. Eftersom jag tror Killaloe är ond så tror jag Lobelia är åt godare hållet, för en ond skulle knappast lagt upp sin kollega till lottning i den situationen.
Röstar på LenaH som många andra och med liknande motivering.
Röstar på Killaloe igår med motiveringen att denne känns undanglidande och mest fokuserar på andras svaga teorier, något jag kan hålla med om.
Jag håller alltså Lobelia åt det goda hållet

Jag talade om din röstmotivering, det var det inlägget jag svarade på och syftade på hemlig.
Jag fattar fortfarande inte vad du surrar om? Jag ifrågasatte hur Idahoe kunde veta att hemlig skulle åka, hur kunde det handla om mig och inte vilja rösta på hemlig för att inte följa drevet?

Jag fattar fortfarande inte vad du surrar om? Jag ifrågasatte hur Idahoe kunde veta att hemlig skulle åka, hur kunde det handla om mig och inte vilja rösta på hemlig för att inte följa drevet?
Och jag läste inte om hemlig i det inlägget utan ett annat. Eller minns inte riktigt att jag läst det.

Förlåt, jag var nog inte helt tydlig! Egentligen anser jag precis tvärtom, att din/Paddis röst mer talar för er godhet än vad Snurrfians gör, just med tanke på att det i hennes läge var DL 1 där man kan komma med lite halvt vaga teorier och röster, samt att hemlig kändes relativt spikad för lynch redan. Er hade varit ett betydligt högre spel av en ulv att spela då det innebar en större risk för Q än vad det gjorde dagen innan.
Därmed inte sagt att någondera tanken stämmer... :crazy:

Jag tänker snarare att OM jag hade varit ulv så hade jag väl knappast varit så dum att jag fördömde killaloe som ond minuten innan jag käkar henne? :p Snacka om att peka ut sig själv...
Å andra sidan skulle du kunna tolka det som att det är just därför jag gjorde det, så...

Gällande Lobelia så är jag som jag skrev tidigare ikväll inte säker på någon längre och ingen av er har direkt stuckit ut som ond. Lobelias röst på Q tycker jag borde hålla henne åt det godare hållet, eftersom det hade varit ett väldigt högt spel av Paddi att rösta på Q i det läget. Mer så än när du gjorde detsamma i DL 1, eftersom det kändes mer riskfritt då pga att hemlig var så uppenbart på väg att ryka

@Snurrfian Här är två inlägg från idag, varav ett där jag direkt svarat dig på frågan. Varför ignorerar du det och röstar på mig med en teori som du borde veta inte stämmer??

Alltså snurris, jag tror inte längre du är ond, jag har två andra kandidater, men jag fattar ingenting om vad du skriver nu.

Jag har en dålig känsla ang detta. Jag hoppas verkligen att jag inte failat o pajat hela leken igen för att jag gått åt fel håll. Blir nervös av snabba ändringar på slutet :crazy:

@Snurrfian Här är två inlägg från idag, varav ett där jag direkt svarat dig på frågan. Varför ignorerar du det och röstar på mig med en teori som du borde veta inte stämmer??
Det håller liksom inte, du svarar fortfarande inte på varför du var så säker på att Hemlig skulle åka, det talar för mig som om du skulle vara i lyan och visste att Q skulle rösta på hemlig.

Det håller liksom inte, du svarar fortfarande inte på varför du var så säker på att Hemlig skulle åka, det talar för mig som om du skulle vara i lyan och visste att Q skulle rösta på hemlig.
Jag var "säker" i den meningen att det såg ut så eftersom så många uttryckte misstankar mot henne under eftermiddagen/kvällen efter hennes godförklarande, samt att folk brukar hugga på och rösta efter minsta sak som inte stämmer i DL 1 eftersom det finns så lite att gå på. Det kombinerat med att hon redan fått 2 röster fick mig att tro att det skulle fortsätta åt det hållet.
Klarare så?

Mirtai röstar på Lenis
Lobelia röstar på Mirtai
Snurrfian röstar på Idahoe
Idahoe röstar på Snurrfian
Lobelia ändrar till Snurrfian
Cirkus röstar på Mirtai
Lenis röstar på Mirtai

Va, jag röstar inte på dig utifrån det över huvudtaget....förvirrrad

Alltså snurris, jag tror inte längre du är ond, jag har två andra kandidater, men jag fattar ingenting om vad du skriver nu.
Vi verkar prata om varandra för jag förstår inte vad du menar heller, jag antog att det var våran diskussion som var grund för din röständring, jag läste bara att du röstade på mig men inser nu att du röstade på mig på ännu vagare grunder och något som jag trodde att vi hade rett ut betydligt tidigare. Jag vände på dina argument för att visa att det lika gärna kunde gälla dig.

Fantastiska dagbok!
Hon är tillbaka! Zelena är tillbaka ifrån OZ och hon har lovat att göra mig synlig igen. Äntligen kan det bli roligt igen.

Mirtai var ängel,

140321once-upon-time-witch1.jpg

Grattis onda!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka