Ser att det var en ulv mer än jag räknat med
Samma här, var därför jag var så osäker in i det sista! Hade Lenis högst upp och så var jag väldigt osäker mellan snurris och cirkus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser att det var en ulv mer än jag räknat med
Herregud jag är inte tillverkad för att vara ond, är helt slut o hade bett om att få bli lynchad om vi klarat en dag till Heja oss! Fasen så kul, det var tufft! Väldigt rolig lya o ulvkollegor, en eloge till er allihop! O tack LL för en rolig lek!
Vad galen jag var på dig när du röstade på mig och sen ignorerade mig kan jag lova. Och så kommer flera och frågar samma baserat på din röst!Äh jag röstade på två!
Ärligt talat blev jag också irriterad på avsaknaden av teorier, fast jag inte ens var ond.Vad gäller Lena var jag övertygad om att hon fuskade där ett tag, jag var riktigt irriterad, pekade ut oss alla men utan teorier.
Samma här, var därför jag var så osäker in i det sista! Hade Lenis högst upp och så var jag väldigt osäker mellan snurris och cirkus
Tack själv!Tack alla deltagare för en rolig lek
Fast inte tack vare mig då.
Tack själv!Tack alla deltagare för en rolig lek
Grattis onda!
Måste ändå säga att jag myser lite för mig själv att jag lyckats rösta på 3 av 4 ulvar under lekens gång, OCH slagit @quarter4ever i antal inlägg!
Lena kan man nästan räkna som en egen specialroll
haha ja det var det mest fascinerande totalt från igår och idag
Grattis onda! Gud vilken frustration när jag såg att inte goda samlade rösterna
Jag hade ingen större lust att lyssna på dig faktiskt!Vad galen jag var på dig när du röstade på mig och sen ignorerade mig kan jag lova. Och så kommer flera och frågar samma baserat på din röst!
Jag har flest antal inlägg! Med marginal!