Jag känner igen känslanInvecklade ?
de andra har snarast bromsat mina mest vilda ideer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner igen känslanInvecklade ?
se mitt understrukna och blåmålade i citatetJärnklon- ond jägare en ulv i lyan som drar med sig den den valt i döden om den lynchas alternativt käkas av Kato. Måste ha lagt in om val av offer för att den ska kunna dra med sig någon innan den dör
Sitter alltså i lyan?
nej tanken är att den neutraliserade inte får vetskap om att den är neutraliserad och som du säger att uteblir info pga neutralisering så kommer ingen info och då tänker jag att den feedback som kommer från oss till den neutraliserade helt enkelt blir " Din förfrågan inatt gav inget resultat "@Q:Vet den Neutraliserade om att den blir utsatt? "Siaren" märker ju om den inte får svar, men ex. Mio eller Nonno?
Det hängde ihop lite med frågan kring ensamvargen - och det har vi ju rett ut nuse mitt understrukna och blåmålade i citatet
För tydlighetens skull ( om inte annat för de som läser ikapp sig sedan ) det är om ulvarna har äpplet som de kan fråga om Kato ( AKA ensamvargen) och lyan vet inte om "ensamvargen" ( DVS Kato)Den största frågan då @quarter4ever
Ensamvargen nämns hos Kato och här bland "Gissare" - men inte i rollistan? Är det den onda jägaren som är ensamvarg? Men det står ju att den är i lyan???
Jag undrar varför jag fortfarande söker efter "senior" i menyn, men istället för "ulvlek" i trådrubriken läser "vuxenlek"?
Jag känner igen känslan
Okej, men det innebär ju att den osäkra siaret (till exempel) inte kommer att få en roll som svar och därför vet att den är utsatt?nej tanken är att den neutraliserade inte får vetskap om att den är neutraliserad och som du säger att uteblir info pga neutralisering så kommer ingen info och då tänker jag att den feedback som kommer från oss till den neutraliserade helt enkelt blir " Din förfrågan inatt gav inget resultat "
nä det stod att LYAN inte känner till ensamvargenDet står att Kato inte känner till ensamvargen
onda jägaren är en special roll i lyan så den måste lägga in om ett val för att den ska kunna dra med sig någon om den dör.@quarter4ever När ska onda jägaren göra sitt val, kan bara hen göra valet eller kan lyan välja?
men kan inte få spionrad av viskande brunnen eftersom han inte är ren bybo - det är bara de som har byborollen från lekstart som kan få en lottad inforad om viskande brunnen hittar demHan blir bybo - typ- men har också kvar sin gissningsförmåga och kan med den fortsätta att gissa på roller ( men måste fortfarande ha rätt på deltagare och roll för att få veta "RÄTT" )
helt korrekt detta medOkej, men det innebär ju att den osäkra siaret (till exempel) inte kommer att få en roll som svar och därför vet att den är utsatt?
Samtidigt som Nonno (till exempel) kanske bara tror att hen skyddat fel när någon käkas - om det inte är den som Nonno skyddat som käkas - då vet Nonno att hen har neutraliserats...
(Jag vill inte sätta dig på pottkanten nu, utan funderar bara över vad som kan hända och vad olika roller kommer att kunna räkna ut osv )
påminnerObligatorisk fråga:
Vilken roll tror du kommer avgöra denna leken och varför?
Ah, jag hoppade visst över några ord... "känner inte till lyan och vet inte vem ensamvargen är" läste jag...nä det stod att LYAN inte känner till ensamvargen
Kato - i och med att han kan bli god helt enkelt.Obligatorisk fråga:
Jag tror byborna kan ha en stor avgörande roll genom äpplet - tänk om alla bybor väljer den döves förmåga och därigenom kan lista ut vilka som är bybor och vilka som är ulvar.Obligatorisk fråga:
Tidigt i Lekideer konversationen skrev Q att vi borde ha en enkel lek men det känns som något gått fel Tror vi båda egentligen är för kreativa och påhittiga för att vara LL ihopInvecklade ?