Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ni skulle bara veta vad @Myrten ansåg om att käka BSF - när det var så enkelt att få henne lycnhad sedanNu får jag och mobilen gå och lägga oss. Tack för en jättekul lek. Tror nog jag ska köra om det här. Fast om jag hamnar i lyan igen vill jag vara med någon som tänker mer än Habina (bara skojar, det var jättekul att vara i lyan med dig (även om jag ibland ville skrika åt dig att sluta vara skum för du förstörde mina planer, särskilt när Caisa blev skum på mig för att du var för snäll mot mig), tack för denna leken)
you go girl tror banne mig att @Lobelia har rätt i sin reflektion att du är som mig -bara lite mindre impulsiv !
tja hade inte så mycket annat att göra i denna leken mer än att ha koll på val etc och diverse annat i leken
Dessutom känner jag starkt för Astrid Lindgrens Sagor och eftersom @Loblia norpade Emil först av alla .och sedan @Paddington tog beslag på Bröderna Lejonhjärta så bokade jag kvickt Mio min Mio ( jag tänka mig att ta Pippi Med för den delen- frågan är om någon ens vågar leka med mig som LL igen )
det gjorde du definitivt!!Höll jag dig inte underhållen?
det gjorde du definitivt!!
Du vann dessutom pris som längsta tråd utöver LL-tråden ( för fattar ni att vi spöade er med hästlängder i antal inlägg där mot leken )
jag fick verkligen sitta på händerna därYES!! Jag vann något i alla fall!
jag fick verkligen sitta på händerna där
jag Är den snälla LL:n ( se bara på mina lottningar )
Tack självoch ett stort tack till mina MedLLs !!
@Artline
@bollen__
och särskilt till
@glömmerallt
utan er hade det nog åt pipsvängen
ja jag skrev ju det att jag var frestad när lottningen ånyå gav dig en roll som INTE var död -för tredje gångenJag har iofs ett vagt minne av att du funderade på att med flit rigga lottningen för att ge mig den döda spelarens roll... Är det verkligen snällt när du låter bli att strunta i reglerna...?
....
Närå, klart du är snäll LL.
vi har ju gjort detta ihop - så alla LLs har defintivt varit med både på idé-verkstad och beslut - funderingar - sedan kanske jag "synts" mest - men det har verkligen varit ALLAS vår lekTack själv
Jag kan gå och köpa en triss åt dig Så delar vi på vinstenja jag skrev ju det att jag var frestad när lottningen ånyå gav dig en roll som INTE var död -för tredje gången
Lucky Bastard !!!
Vi LLs var förväntansfulla inför möjligheten att Kato skulle kunna "sia" en ulv ta käket av den och samtidigt bli hittad av Mio kunde blivit kul alt ulvarna stoppade en lynch och en God kato fick käkaJag undvek att gissa på någon annan roll än Mios för jag ville inte riskera att pricka en ulv och sen behöva stå med ansvaret för käket!
Jag kan gå och köpa en triss åt dig Så delar vi på vinsten
Nu får jag och mobilen gå och lägga oss. Tack för en jättekul lek. Tror nog jag ska köra om det här. Fast om jag hamnar i lyan igen vill jag vara med någon som tänker mer än Habina (bara skojar, det var jättekul att vara i lyan med dig (även om jag ibland ville skrika åt dig att sluta vara skum för du förstörde mina planer, särskilt när Caisa blev skum på mig för att du var för snäll mot mig), tack för denna leken)
Visserligen kanske lillsyrran bidrog lite till att jag vågade tro på att du ljög, men du grävde även din egen grav i Narnia-leken när du först retade upp mig () genom att påstå att det var ulvigt att jag kunde räkna, och sedan förkastade min fina teori om Bsf med "det tror jag inte hon har gjort, det hade jag aldrig vågat" -att det skulle finnas något du inte vågat göra i en ulvlek var ju en så uppenbar lögn.nu när du säger det så ja den triumfen hade jag velat haft
Nu har jag inte hunnit kolla leken alls på ett par dagar, men måste bara säga att ni får inte vara så godtrogna när lögnerskan är med, det var ju uppenbart att hon var ulv redan dag två. (Och då försökte jag ändå ge henne the benefit of doubt för att inte färgas för mycket av att jag vet hur lömsk hon faktiskt är.)
Sedan måste jag säga @quarter4ever , att tro inte på allt hon skriver.
Visserligen kanske lillsyrran bidrog lite till att jag vågade tro på att du ljög, men du grävde även din egen grav i Narnia-leken när du först retade upp mig () genom att påstå att det var ulvigt att jag kunde räkna, och sedan förkastade min fina teori om Bsf med "det tror jag inte hon har gjort, det hade jag aldrig vågat" -att det skulle finnas något du inte vågat göra i en ulvlek var ju en så uppenbar lögn.
Nu hoppas jag alla ulvspelare tagit lärdom och insett att ulvlekar speglar världen i övrigt, dvs. jag är ärligt god och hon den andra är en lömsk typ.