Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nu när du säger det så jaSom.du.kanske kommer ihåg var det.mitt fel att du inte vann Narnia leken. Förlåt (eller inte)
Det var faktiskt ingen medveten vink så jag lär inte haja om du gör detsamma mot mig i någon annan lek!Borde ha begripit att @LenaH var Kato när hon började prata glass med mig.![]()
ja herregud !!!Observera gärna hur jag vid varje sia siat en spelare som dött... Men aldrig haft oturen att få den döda spelarens roll till svar på min sia. Jag var både en dödsprofet och en jäkligt säker osäker siare (eftersom jag alltid fick mellan 2 spelare istället för 3... säker på nåt var jag aldrig utom att Habina var ond)
frågan är om @Derring-Do borde ha diskats för otillbörlig hjälp dånu när du säger det så jaden triumfen hade jag velat haft
![]()
Sedan kan jag väl avslöja att jag helt glömde bort Kato tills ni andra började surra om den rollen.Inte min bästa lek precis...
![]()
Seriöst? Jag var livrädd för att Kato skulle vara god och försökte räkna ut Hur vi skulle hantera det. Eller om fu lynchades och vi blev av med äpplet. Eller om vi anväde lynchstoppet/Kato gissade rätt på en av oss så Kato fick käket. Så många möjligheter, så många backup planer.
Vad tyckte ni om en första lynch där ingen åkte?
Jag undvek att gissa på någon annan roll än Mios för jag ville inte riskera att pricka en ulv och sen behöva stå med ansvaret för käket!Seriöst? Jag var livrädd för att Kato skulle vara god och försökte räkna ut Hur vi skulle hantera det. Eller om fu lynchades och vi blev av med äpplet. Eller om vi anväde lynchstoppet/Kato gissade rätt på en av oss så Kato fick käket. Så många möjligheter, så många backup planer.
jag kan inte hålla mig måste dela med mig av de uppdateringar som inte kom med i leken
jag var särskilt nöjd med denna
för Caisa har gjort en såååå djäkla bra lek hon med och har dessutom nått upp till iaf 13 sidor i LL- konversationen - så hon har haft mycket ( jag menar MYCKET) som hon velat säga
Efter att ha fört Mio till Landet i fjärran så återgick Anden i Flaskan att sväva omkring så där som Andar gör .
Mio hade ju egentligen 2 önskningar kvar men hade ju fått allt han någonsin saknat när han kom till Landet i Fjärran, så han behövde inte önska sig något mera .
Så Anden hade semester och hamnade på ett tåg där han hittade till tågbaren där han såg till att bli serverad av finfin whiskey .
Fast någon i tågpersonalen hade spetsat drycken med lite morfin också, så snart blev Anden mer dimmig än vanligt
Vilket var precis vad tågtjänstemannen räknat med , han hade förstått med en gång vad det var som kommit in i serveringsvagnen .
Så illvilligt hade han satt sin plan i verket - att fånga Anden ! Så fort Anden blivit riktigt dimmig så viftade han ner denne i den lilla tomma whiskey flaskan och satte snabbt på korken och sedan när han slutade sitt pass så tog han med sig anden i whiskyflaskan hem
Han väntade tills han såg att det inte var fullt lika dimmigt i hela flaskan innan han öppnade den och krävde sina tre önskningar.
Anden i flaskan var dock rätt sur över att ha blivit drogad så han sa:
Du har visserligen befriat mig , men du var också den som fångade mig - så du får bara en av dina tre önskningar uppfylld
Ge mig dina tre önskningar så ska jag ge dig en av dem
Efter att ha gjort som han lovat så flög Anden i Flaskan iväg igen och såvitt jag vet har ingen sett röken av honom sedan dess
@CajsaLundblad var Osäkra Siaren AKA Anden i Flaskan
Jag var totalt lost i den här leken. Mer än vanligt till och med.
you go girlSeriöst? Jag var livrädd för att Kato skulle vara god och försökte räkna ut Hur vi skulle hantera det. Eller om fu lynchades och vi blev av med äpplet. Eller om vi anväde lynchstoppet/Kato gissade rätt på en av oss så Kato fick käket. Så många möjligheter, så många backup planer.
Sant iofs men jag har brottats med massa flashbacks och en poocornhjärna hela veckan. Försök kombinera det med en superkomplicerad ulvlekJag tror alla var det.![]()
Sant iofs men jag har brottats med massa flashbacks och en poocornhjärna hela veckan. Försök kombinera det med en superkomplicerad ulvlek![]()