Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som jag har undrat! På riktigt alltså.Mineraler i papperet gor saxen lite slo ... for slo for tyg, men inte papper
Som jag har undrat! På riktigt alltså.
Jag har sytt kläder sen jag var 8. Jag anser det där är fel. En av världens bästa quiltre som ger onlinekurser är även hon noga med att det är nonsens.
På tal om tomatkniv - sambon sa att han hört att tomater kan göra en kniv slö så man ska inte ha fel kniv till den heller. Vad är det med en tomat som ger den sån förgörande kraft?Ska man klippa finare tyger måste saxen vara rakbladsvass, och då kan man inte använda den till grövre saker utan att förstöra den. Precis som att man inte öppnar förpackningar med tomatkniven.
Killgissar på syran.På tal om tomatkniv - sambon sa att han hört att tomater kan göra en kniv slö så man ska inte ha fel kniv till den heller. Vad är det med en tomat som ger den sån förgörande kraft?
På tal om tomatkniv - sambon sa att han hört att tomater kan göra en kniv slö så man ska inte ha fel kniv till den heller. Vad är det med en tomat som ger den sån förgörande kraft?