V
Vaccan
Sv: Tycker fler som jag? Ang alla sextrådar.
Det där sa allt
Vem ger tillstånd för tioåringar att sitta och häcka framför datorn? Vem har det slugiltiga ansvaret?
Passar inte sextrådar kan man strunta i dem, men med tanke på alla svar och alla som smygläser tror jag att de är här för att stanna. Trådar ingen är intresserad av självdör det vet varenda Bukefalist.
Sofiplopp skrev:En tioåring ska inte sitta ensam vid datorn och läsa på Senior alls tycker jag. Här finns massor av trådarsom (helt förutom sextrådarna) absolut inte är barnvänliga. Exempelvis alla trådar om trassliga relationer, skilsmässor, tjejer som skriver om hur de blivit misshandlade och så vidare. Hur ska en 10-åring kunna handskas med sådant?
Jag tycker den där mamman ska ta och fundera över sin dotters internetande, och i fortsättningen ta sig tiden att sitta med framför skärmen. Det är HENNES ansvar vad dottern läser på skärmen - inte mitt eller någon annans.
Senior är faktiskt till för VUXNA och vuxna måste kunna diskutera vuxna saker - sex likväl som annat - utan att behöva ta hänsyn till att en 10-åring inte mår bra av texterna i fråga.
Det där sa allt
Vem ger tillstånd för tioåringar att sitta och häcka framför datorn? Vem har det slugiltiga ansvaret?
Passar inte sextrådar kan man strunta i dem, men med tanke på alla svar och alla som smygläser tror jag att de är här för att stanna. Trådar ingen är intresserad av självdör det vet varenda Bukefalist.