Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Jag tror min egen maskin inte mår så bra isf... Det låter en del nu, och jag kan inte komma ihåg hur det lät från början. Surt att felanmäla till HV bara, det tog rätt många veckor att få ordning på den förra för 4 år sen.Om maskinen tjuter och trumman går trögt så har lagren skurit. Men helt ljudlöst går dom aldrig
/mvh
Tvättmaskins reparatörens dotter
Man får byta motor. Vi gjorde det nyss på vår egen tvättmaskin. (Maken gjorde det efter instruktion ifrån svärfar)Tack. Jag tror min egen maskin inte mår så bra isf... Det låter en del nu, och jag kan inte komma ihåg hur det lät från början. Surt att felanmäla till HV bara, det tog rätt många veckor att få ordning på den förra för 4 år sen.
Eller - om det är lagren, är det en jättestor reparation då?
Åh hualigen - jag kommer inte att peta på något personligen, det får det komma någon kunnig i ämnet att göra.Man får byta motor. Vi gjorde det nyss på vår egen tvättmaskin. (Maken gjorde det efter instruktion ifrån svärfar)
Vi har dock tvättmaskin som brukar finnas i hyreshus, alltså en wascator av lite rejälare stuk.
Det är inte garanti på den?Åh hualigen - jag kommer inte att peta på något personligen, det får det komma någon kunnig i ämnet att göra.
Jag har en söt liten Electrolux (EW2F3047R3) i badrummet. Fyra år på nacken, och det vore surt att redan få byta den.
Hoppas de kan laga den hellre. Tack för info!
Oklart - hyresvärden som äger maskinen vet nog.Det är inte garanti på den?
Ja annars får den skylla sig själv. Är det hv som äger så är det ju bara att anmäla.Oklart - hyresvärden som äger maskinen vet nog.
Med viss resvation på "bara".Ja annars får den skylla sig själv. Är det hv som äger så är det ju bara att anmäla.