Två klasser på samma dag?

Jofta

Trådstartare
Hej.
Jag undrar om man får rida en Prix S:t Georges samma dag som en Intermédiaire I?
Med vänlig hälsning, Jofta

Sv: Två klasser på samma dag?

Nej det får man inte.

"Häst som startas i Intermediaire I eller högre klass får, vare sig före eller efter,
samma dag ej starta i annan klass." ur TR II

Okej, som jag trodde alltså! Är på en tävling nu och det är en tjej som ska starta sina hästar i båda klasserna. Tänkte om det var något nytt för i år.

Tror nog att överläkaren skiter fullständigt i TR och vad som står där :rofl::rofl:

Jag har rensat lite i tråden då det blev mycket av samma inlägg igen och igen, jag har inte delat ut några varningar. Dock förs det en diskussion om tråden mellan mig och moderatorerna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: Emro
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 170
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka