TV från Falsterbo

Snowball

Trådstartare
Någon som vet om det blir några tv-sändningar från Falsterbo? Kan inte hitta någonting just nu förutom nationshoppningen på FEI tv. Men nog måste väl någon kanal visa lite mer från Falsterbo veckan :confused:
 
Jag måste säga att jag är besviken på sändningarna från Falsterbo. Ett evigt reklambrytade även i direktsändningen, ett endaste kort klipp från dressyren och en enda ryttare från huntingen? Dessutom fick jag inte se sista ryttaren i Grand Prix? Jag tittade i fördröjt läge (ca tio minuter) och plötsligt tog det bara slut innan sista ryttaren hade ridit :confused:
 
Jag måste säga att jag är besviken på sändningarna från Falsterbo.

Ja, det var inte mycket att skryta om... :( Antar att de sparar på krutet till VM i Normandie, för då ska det tydligen sändas MYCKET! Men tyvärr är det ju en hel del som går bort om man jobbar dagtid heltid.
 
Ska VM sändas av TV4?

Hoppas i så fall de skärper sig med reklamavbrotten. De bryter ju inte direktsändning under en halvlek i fotboll, varför är det ok i här?
 
Hur kan det komma sig att det är så dåligt med film från Falsterbo som är en stor händelse och som många vill se? Har inte den nya hästkanalen varit ute och filmat på diverse tävlingar och annat men inte på Falsterbo?
 
VM ska sändas av SVT tack och lov i alla fall enligt detta http://www.hastmagazinet.com/newsItem.aspx?id=77067 och själv kommer jag att ta ut några semesterdagar och sitta klistrad vid TV:n ;)

Och det är verkligen dåligt att de hela tiden bryter för reklam under en livesändning. Huruvida Horse1 har sänt något vet jag inte men om jag inte minns tokigt så har TV4 köpt TV-rättigheterna för hela Falsterbo Horse show förutom då Nations cup som ju sändes på Eurosport?
 
Det var skit! Eftersändningar på lördagens derby och hur spännande var det när man läst resultatet på ridsport!!!
Reklamavbrott och mycket tjat om TV4 play premium som kostar 99:-/månaden!!
Kommentatorerna lyckades iaf kanon. Maria Gretzer är bra och vet vad hon pratar om.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 212
Senast: skiesabove
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
745
Samhälle Ska ni kolla? Börjar kl 12 på TV4 tror jag men vet inte när själva kröningen sker. Jag hade inte tänkt kolla men ändrade mig, är trött...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 732
Senast: Ramona
·
Hemmet Kom att fundera på det här med gillestugor, kanske för att vi har två stycken och att jag just nu sitter i en... Vad har ni för...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 735
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp