TV från EM hoppningen !!

gylle

Trådstartare
Dansk TV 1 sänder direkt från all hoppningen så att ni inte missar det ni som kan se denna kanal på TV.
Börjar 16.40 idag

Sv: TV från EM hoppningen !!

Amen åhhhh.... Jag som har så mkt annat att göra... :o Vill ju se hoppningen! *i-landsproblem* Får väl eftertitta mitt i natten istället. :meh:

Från ridsports förbundets hemsida:

SVT sänder från EM i Herning:
Tisdag 20 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag
Onsdag 21 augusti SVT2 22:15-23:15 Sammandrag
Torsdag 22 augusti SVTPlay 12:00-14:50 Direkt från Grand Prix dressyr
Torsdag 22 augusti SVTPlay 18:00-21:10 Direkt från nationshoppningen
Torsdag 22 augusti SVT2 22:45-23:45 Sammandrag
Fredag 23 augusti SVTPlay 13:00-15:00 Direkt från Grand Prix Special
Fredag 23 augusti SVT2 23:10-00:10 Sammandrag
Lördag 24 augusti SVT1 13:00-17:00 Direkt från individuella hoppfinalen
Söndag 25 augusti SVT1 13:00-17:00 Direkt från Grand Prix Kür

Bara jag som kollar hoppning??

Måste säga att jag är sjukt impad över Athina Onassis! Hon rider väldigt väldigt trevligt:).

Jag kollar såklart!! :D

Ja väldigt bra ridet av henne! Gillade den där lilla vita ponnyhingsten från Portugal .. sicken fräck ! :d

Jag sitter och kikar lite från och till! (egentligen borde jag plugga, men det är ju stört omöjligt när det är hästar på tv! :d)

Hoppas att Lunatic lyfter på tassarna nu!!!

Det trodde jag aldrig efter rundan igår! Jens tycks vara oerhört skicklig på att analysera sina ritter i efterhand och komma på en ny strategi, men jag trodde inte att det var möjligt att få till en nolla trots självransakan. :)

Verkligen!! Vilken ryttare han är alltså! Imponerande att gå in och hoppa felfritt efter gårdagens 20 fel.

Trodde inte jag heller! Men jösses vilken runda han fick till! Attans skit att ryttarna i lagen före oss också red bra:p. Ben Maher har når stort på gång!

Maher gillar jag! Så utöver svenskarna så håller jag på honom och hoppas att han ror hem hela skiten :)

Ännu en till imponernade prestation! Men jävlar, jag skulle inte våga sitta på den där hästen! Höll andan inför varje hinder och det kändes allt annat än säkert :D

Jag tittar också, dock liite irriterande att inte kunna ha svensk kommentator (bor i DK). Tina Lund är inte jättebra... Försöker samköra det med radiosporten på radion, men de sänder tyvärr inte hela tiden! :p

Men Ja jättebra prestationer hittills!!

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
31 969
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
947
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en intensiv tävlingsperiod just nu, där de internationella mästerskapen avlöser varandra. Nästa vecka väntar ett spännande EM i...
Svar
0
· Visningar
336
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
365
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama