Tur att det inte var stilbedömning.....

D

Dextrosol

Det klagas ofta/mycket på ponnyryttarna och till viss del är det säkert välförtjänt. Var på hästtävling i helgen för att se 1.30 - 1.40 hoppning och en sak säger jag bara - hade det inte varit för att det var vuxna ryttare så hade de fått samma utskällning som barnen kan få. Många av ekipagen både rykte o sågade hästarna i munnen och vi skall då inte tala om vilken ridstil dom hade, säger bara en sak - det var nog tur att det inte var stilbedömning..........

vissa exemplar av dessa finns överallt. Men jag känner att det uppmärksammas mer bland ponnyerna. Bland de stora hästarna försvinner de i mängden mer lixom.

det är ju det att de säger "det är viktigt att man får en bra start som ponnyryttare och lär sig inverka rätt på hästen" Därför tror jag kanske det tas upp mer. På storhäst är det liksom "Nej hon är vuxen hon gör som hon vill"... lite så tycker jag att det är.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 482
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
42 974

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka