Nu har lilla Sverige begärt svar från storebror US. Snacka om löjligt . Tror dom på allvar att nån ska springa i väg till Vita Huset och fråga Trump och sedan avrapportera Trumps svar till lilla SverigeBildt uttrycke det rätt bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har lilla Sverige begärt svar från storebror US. Snacka om löjligt . Tror dom på allvar att nån ska springa i väg till Vita Huset och fråga Trump och sedan avrapportera Trumps svar till lilla SverigeBildt uttrycke det rätt bra
MIN egen medicin??Men har kör ju samma race som media. Nu får media känna på din egen medicin hur det är att hantera lögner. Ska media skriva om sina egna eller Trumps lögner
Det är ju det som är så braDessutom är han USA.s PRESIDENT!!
Så gillar du att USAs president är en lögnare som inte vet vad han pratar om??Det är ju det som är så bra
Var har jag sagt detSå gillar du att USAs president är en lögnare som inte vet vad han pratar om??
Varför?
För att Gammeln gillar att provocera. Inget annat. Skit i honom.Så gillar du att USAs president är en lögnare som inte vet vad han pratar om??
Varför?
Det är ju det som sätter eliten och etablissemanget på plats. Dom har ju aldrig behövt försvara sig utan alltid blivit försörjd. Nu är dom rädda att nån ska välta deras matbord och görs det blir dom ju tvungen att hitta annan försörjning och även sämre jobbDet känns liiite som om det är en del av problemet. Att folk idag, i vår välfärdsdel av världen, inte tar saker på så stort allvar. Ibland känns det som om man ser på saker som ett stort computer game. Inget får några riktiga konsekvenser utan är mest underhållning och ju mer spännande desto bättre. Rösta fram Trump så får vi se vad som händer! Massor med galenskaper på nyheterna varje morgon när man slår på TV:n . Lite underhållningsvåld, typ.....
Fullständigt omöjligt att säga. Beror på vilken drog.Jag är lite kass på sånt där men jag vet att en del har mer erfarenhet och en del vill dela med sig och kan berätta.
Är han hög eller????
Va fasen är det små eller stora pupiller, stora va?
Små pupiller, som nålsögon, om man rökt gräs.....Jag är lite kass på sånt där men jag vet att en del har mer erfarenhet och en del vill dela med sig och kan berätta.
Är han hög eller????
Va fasen är det små eller stora pupiller, stora va?
Nej se in i framtiden kan inte ens Trump göra. Så det handlar inte om den gamleUndrar om Donald Trump syftar på att Owe Törnqvist vann mellon i sin analys om att det hände nåt i Sverige igår....
Nej. Inte på cannabis.Små pupiller, som nålsögon, om man rökt gräs.....