Men har kör ju samma race som media. Nu får media känna på din egen medicin hur det är att hantera lögner. Ska media skriva om sina egna eller Trumps lögner
MIN egen medicin??
Jag tror lögnmängden från Trump är anmärkningsvärt större än den från media. Media har väl inte haft fel så många gånger, eller? Om honom?

Dessutom är han USA.s PRESIDENT!!

Det känns liiite som om det är en del av problemet. Att folk idag, i vår välfärdsdel av världen, inte tar saker på så stort allvar. Ibland känns det som om man ser på saker som ett stort computer game. Inget får några riktiga konsekvenser utan är mest underhållning och ju mer spännande desto bättre. Rösta fram Trump så får vi se vad som händer! Massor med galenskaper på nyheterna varje morgon när man slår på TV:n . Lite underhållningsvåld, typ.....

Det känns liiite som om det är en del av problemet. Att folk idag, i vår välfärdsdel av världen, inte tar saker på så stort allvar. Ibland känns det som om man ser på saker som ett stort computer game. Inget får några riktiga konsekvenser utan är mest underhållning och ju mer spännande desto bättre. Rösta fram Trump så får vi se vad som händer! Massor med galenskaper på nyheterna varje morgon när man slår på TV:n . Lite underhållningsvåld, typ.....
Det är ju det som sätter eliten och etablissemanget på plats. Dom har ju aldrig behövt försvara sig utan alltid blivit försörjd. Nu är dom rädda att nån ska välta deras matbord och görs det blir dom ju tvungen att hitta annan försörjning och även sämre jobb

Jag är lite kass på sånt där men jag vet att en del har mer erfarenhet och en del vill dela med sig och kan berätta.

Är han hög eller????

Va fasen är det små eller stora pupiller, stora va?

Det som skulle kunna vara bra med det här, är att svenska UD tagit kontakt för att fråga vad som åsyftades gällande vad Trump SA, inte vad media rapporterat. Det kanske skulle kunna öppna ögonen för de som fortfarande tror på vad Trump säger, samtidigt så är det ju media som kommer att rapportera om det, och de är ju som vi alla vet fake news.

Epitet storebror passar ovanligt bra för den som inte klarar av eller vill skilja mellan sanning och lögn.
Och en talare som har ett okontrollerat behov av att upprepa det han säger 1,2, 3 gånger efter varandra har antingen ett fruktansvärt dåligt självförtroende eller så har en mycket låg värdering för sina anhängares/lyssnares intelligens...Vad det gäller en fråga vad Trump menar med sitt påstående om Sverige så är det väl på plats att fråga om han kunde dela med sig av informationen så att vi kan skydda ex den amerikanska ambassaden ;) mot terrorangrepp.

Alltså, han vill ju bara kampanja. Har kollat lite på hans, i Sverige, uppmärksammade tal och han sa att han ärvde "a mess" från Obama-regeringen. Ja, det är väl en jädra oreda att leda ett land, spelar ingen roll vilket. De ordningssamma länder som finns är väl diktaturer.

Jag kan inte riktigt ta det på allvar i mitt huvud att den där jönsen faktiskt är USAs president. Det går liksom inte riktigt in. Jag står inte ut med tanken så jag förnekar den.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka