Aha förlåt, trodde du kom med nån sorts teori om att det som verkar ha hänt inte kan ha skett.Ja jag menade som respons till teorierna om att skytten skulle ha menat att träffa örat som nån sorts del av en överenskommelse med Trump.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha förlåt, trodde du kom med nån sorts teori om att det som verkar ha hänt inte kan ha skett.Ja jag menade som respons till teorierna om att skytten skulle ha menat att träffa örat som nån sorts del av en överenskommelse med Trump.
Jag undrar mest varför det var viktigare att få med skorna än att undvika att bli ihjälskjuten. De kunde väl inte heller veta säkert då hur många skyttar det var, och ändå skulle han sticka upp huvudet och höja nävenVarför hade han inte sina skor på sig? Det tycker jag är den viktiga frågan i nuläget.
Eller hade han klivit ur skorna redan när han började tala de kanske var obekvämaEller så hade inte skorna åkt av, och han var förvirrad av chocken.
Man är ju inte rationell i ett sånt läge...Jag undrar mest varför det var viktigare att få med skorna än att undvika att bli ihjälskjuten. De kunde väl inte heller veta säkert då hur många skyttar det var, och ändå skulle han sticka upp huvudet och höja näven.
Känns ju som de där secret service-människorna är sjukt dåligt tränade i så fall, de borde väl kunna hantera det? Dvs bara ryta i och få med honom. Han själv borde väl dessutom vara välinformerad om vad som gäller i ett sånt läge.Man är ju inte rationell i ett sånt läge...
Tror du verkligen Trump lyssnar på dem. I hans värld är han ju expert på allt och alla andra är kryp som är till för honom att trampa på.Känns ju som de där secret service-människorna är sjukt dåligt tränade i så fall, de borde väl kunna hantera det? Dvs bara ryta i och få med honom. Han själv borde väl dessutom vara välinformerad om vad som gäller i ett sånt läge.
Jag tror kanske inte att det hjälper att vara välinformerad i ett sånt läge? Och de gjorde sitt bästa, problemet är väl när han höjde näven upprepade gånger - det lär de förvånats över.Känns ju som de där secret service-människorna är sjukt dåligt tränade i så fall, de borde väl kunna hantera det? Dvs bara ryta i och få med honom. Han själv borde väl dessutom vara välinformerad om vad som gäller i ett sånt läge.
Jag tror inte att han i det läget tänkte så, har nog aldrig tänkt att jag sett en så "mänsklig" Trump som när han var chockad och förvirrad över skorna, eller när han tog stöd i av den kvinnliga agenten ned för trappan. Sen har han ju idiotiska impulser, men återigen - vem är rationell när man blivit skjuten på?Tror du verkligen Trump lyssnar på dem. I hans värld är han ju expert på allt och alla andra är kryp som är till för honom att trampa på.
Ah nej tvärtom!Aha förlåt, trodde du kom med nån sorts teori om att det som verkar ha hänt inte kan ha skett.
Jag uppfattade det bara som att du försökte komma med motgift till konspirerandetAh nej tvärtom!![]()
Jag blev ju själv väldigt nyfiken! Jag har själv bara skjutit ett par gånger på skjutbana och tyckte det var rätt svårt, så ville ju definitivt höra från min sambo vad som är möjligt och rimligt egentligen.Jag uppfattade det bara som att du försökte komma med motgift till konspirerandet![]()
I samband med när Ryssland invaderade Ukraina så läste jag om någon välkänd krypskytt som valde att åka och strida. Blev helt chokad när jag läste hur långt rekord var på i sådana sammanhang, och nu såg jag att ett nytt rekord uppnåtts, en en skytt från Ukraina, 3 800 meter...Jag blev ju själv väldigt nyfiken! Jag har själv bara skjutit ett par gånger på skjutbana och tyckte det var rätt svårt, så ville ju definitivt höra från min sambo vad som är möjligt och rimligt egentligen.
Tydligen (enligt artikel i DN) kan man skjuta pricksäkert på 800-900m med bra krypskyttegevär, galet!
Jag tror inte att han i det läget tänkte så, har nog aldrig tänkt att jag sett en så "mänsklig" Trump som när han var chockad och förvirrad över skorna, eller när han tog stöd i av den kvinnliga agenten ned för trappan. Sen har han ju idiotiska impulser, men återigen - vem är rationell när man blivit skjuten på?
Fick upp på tiktok från en som jobbat med liknande som secret service och han säger att det ska ta 10 sek att säkra den man skyddar och att man gör allt för att få den dit man vill.Tror du verkligen Trump lyssnar på dem. I hans värld är han ju expert på allt och alla andra är kryp som är till för honom att trampa på.
Det där är en annan sak. Det jag pratar om är att han är som en liten bortskämd unge som gör tvärtemot vad som sägs oavsett vad det är.Jag tror inte att han i det läget tänkte så, har nog aldrig tänkt att jag sett en så "mänsklig" Trump som när han var chockad och förvirrad över skorna, eller när han tog stöd i av den kvinnliga agenten ned för trappan. Sen har han ju idiotiska impulser, men återigen - vem är rationell när man blivit skjuten på?
Så det finns typ register på hur folk röstar där?![]()
Man är ju inte rationell i ett sånt läge...