Trossnäs 10-11/5

W

Walfwesta

Vet någon om fälttävlan i Trossnäs 10-11/5 blir av? Har man alltid distans innan terrängen där? Brukar den gå som 1-dagars eller har man den över 2 dagar? Hur långt är det till Karlstad? Trossnäs hemsida ligger nere så jag hoppas att någon här på buke vet.....

Sv: Trossnäs 10-11/5

Vi räknar med att åka dit och har meddelat "trossnästösa" och "nittionio" detta och har inte fått några indikationer på att den inte skall va... du kan ju prova att PM:a nån av dom
Ja, de brukar väl ha över två dar och med en "distans" = framridning på skogsväg

Vet någon om fälttävlan i Trossnäs 10-11/5 blir av? Har man alltid distans innan terrängen där? Brukar den gå som 1-dagars eller har man den över 2 dagar? Hur långt är det till Karlstad? Trossnäs hemsida ligger nere så jag hoppas att någon här på buke vet.....

Som vanligt tänker Betti bara på sig själv och svarar knappt inte på en enda av dina frågor...

Från Nyköping till Trossnäs är det ca 27 mil, se karta:
http://www.hitta.se/Route.aspx#6515450;1568963;Nyköping;;Nyköping;|6592920;1355365;Trossnäs;;Karlstad;

De har distans pga det finns ingenstans att värma upp så det blir en vanlig uppvärmning alltså.

Den brukar gå som 1-dagars men vad vet jag...det kan ju vara ändrat i år.

/Besserwisser Nova

Trossnäs blir av. Jag vet inte själv om det blir över en eller två dagar. Proppen ligger på förbundet att lägga ut men det brukar ju vara lite trögt!
Distans blir det helt säkert! Detta pg a trång framridning. Tycker det är bra med distans då hästarna kommer igång på ett helt annat sätt än vad de brukar om man rider fram på ett fält eller på en bana!

Ni är alla välkomna! Själv arbetar jag aktuell helg så jag får se om jag kan "peta in" lite ridning mellan passen!!
:)

Om inte annars så måste jag ju titta på Bettis och min gemensamme vackre skimmel flyga fram i skogen!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 696
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
1 007
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Hård nacke