Det räcker att den ena parten har mindreåriga barn för att det skall bli betänketid vid skillsmässa.Inga gemensamma barn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det räcker att den ena parten har mindreåriga barn för att det skall bli betänketid vid skillsmässa.Inga gemensamma barn.
Ja fast han var ju inte dömd ...
Klart man kan bli friad. Men det är ju också en dom på papper.Man kan bli friad i en dom också. Dock hade jag missat det faktum att det nämnts i tråden att mannen inte var dömd så jag svarade rakt av på @nickan1 :s inlägg om att det inte skulle framgå på något annat dokument från TR.
Klart man kan bli friad. Men det är ju också en dom på papper.
Ja, det kan ju tydligen vara ett vigselbevis. Men vad händer med ett sådant om man skiljer sig, måste man lämna in det då? Annars kan han ju faktiskt vara skild.Jag skulle i det här fallet tro att det är ett papper som specifikt berör äktenskapet men det är väldigt märkligt allting.
Och allt sådant är enkelt att kolla på Ratsit. De uppdaterar sig snabbt.Ja, det kan ju tydligen vara ett vigselbevis. Men vad händer med ett sådant om man skiljer sig, måste man lämna in det då? Annars kan han ju faktiskt vara skild.
Nej.Ja, det kan ju tydligen vara ett vigselbevis. Men vad händer med ett sådant om man skiljer sig, måste man lämna in det då? Annars kan han ju faktiskt vara skild.
Det vet jag. TS fick väl också det tipset redan igår.Och allt sådant är enkelt att kolla på Ratsit. De uppdaterar sig snabbt.
Jobbar hsr en krog att driva hur mkt jag än vill vara hemma. Han är gift har inte hunnit prata mer än så.
Ja, det kan ju tydligen vara ett vigselbevis. Men vad händer med ett sådant om man skiljer sig, måste man lämna in det då? Annars kan han ju faktiskt vara skild.
Han tycker att jag är överdriven och krånglig och menar typ alla kan göra fel.., men jag känner att tilliten just nu är noll.
Lyssna inte på sånt där skitsnack!! Visst, alla kan göra fel, men "ingen" är gift med en och sambo med en annan utan att sambon vet om nåt. Att göra som han har gjort är inte "fel" - det är förkastligt, vidrigt och sjukt!Han tycker att jag är överdriven och krånglig och menar typ alla kan göra fel..,
Vad som är förkastligt, vidrigt o sjukt är inte upp till dig att avgöra! Din moralpanik tillför inte TS något.Lyssna inte på sånt där skitsnack!! Visst, alla kan göra fel, men "ingen" är gift med en och sambo med en annan utan att sambon vet om nåt. Att göra som han har gjort är inte "fel" - det är förkastligt, vidrigt och sjukt!
Jag förstår att du vill ha svar på många frågor och vill landa med de svar du får, men helt ärligt - den där killen är inget att lita på! På inga plan!
Låter som ett väldigt klumpigt försök att förminska hela problemet. Eller sticka huvudet i sanden, alt. låtsas som det regnar.Han tycker att jag är överdriven och krånglig och menar typ alla kan göra fel.., men jag känner att tilliten just nu är noll.