Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy fan vilken chock alltså!Försökt ringa hela EM men han svarar inte
Är hon utländsk? Kan det vara så att han gjort en "god gärning" och gift sig på papperet med någon för att denna riskerar utvisning utan att nämna det för dig? Jag har en kompis som gjorde det, hans tjej vet dock om det. Eller kan det vara så att det är en väldigt gammal skiljsmässa som av något skäl strular och har strulat länge? Alltså, allt verkar ju helskumt liksom. Hoppas du i alla fall som sagt får en förklaring som känna vettig även om du sedan väljer att inte leva med honom.Han är aldrig borta så han är nog mest bara gift på pappret men känns jäkligt sjukt ändå? Det är liksom något man bör upplysa om?
Uppehållstillstånd?mest bara gift på pappret
Absolut. Tror inte någon annan tycker något annat heller.Oaktat bakgrund och orsak: berättar man inte för sin sambo att man är gift med någon annan?!
För mig hade det faktiskt varit en väldigt bra anledning att dumpa. Bottenlös oärlighet. Ryggradslösthet.
Han är aldrig borta så han är nog mest bara gift på pappret men känns jäkligt sjukt ändå? Det är liksom något man bör upplysa om?
Läste hela inget tvivel alls.
Nu blir det kanske ett virrigt inlägg, förlåt men tror jag är lite chockad. Rotade lite bland hand papper hemma ( fel jag vet men försökte hitta nån förklaring ) istället hittar jag papper från TR han är tydligen gift m en annan kvinna det är jag som är den andra vet inte ut el in just nu... Hade ingen aning
Förlovade sen två år sambo sen tre...Oj.
Så ni har alltså varit sambor under en tid, men han är gift med en annan.
Jag hade dumpat omedelbart. Den typen av oärlighet hade jag inte klarat
Förlovade sen två år sambo sen tre...