Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå utan vidare.Så slö går det inte an att bli!
Herregud han låter riktigt obehaglig.Han är nu skild, relationen haltar rejält och jag har sagt att det finns ingen tillit alls från mitt håll och då blir det ju svårt att fortsätta , han tjatar om att ge det en chans, att lägga saker bakom sig gå vidare och glömma etc men jag funkar inte så, jag kan inte bara bestämma mig för att börja på nykula och så är allt som vanligt. Kanske jag som är konstig på den punkten? Men det kvittar jag funkar ju så ändå. Blir helt matt av alla övertalningskampanjer tända ljus och romantiska middagar, det får mig inte att känna annorlunda alls snarare trängd ? Sen igår fick jag nåt märkligt mess från nån sight att jag skulle godkänna att han kunde spåra ( följa ) min mobil live hela tiden tryckte såklart NEJ! Frågade vad tusan det var för ngt påhitt och att jag blev både förbannat och kränkt. Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens
Men vafan... Gör dig av med den där mannen...Han är nu skild, relationen haltar rejält och jag har sagt att det finns ingen tillit alls från mitt håll och då blir det ju svårt att fortsätta , han tjatar om att ge det en chans, att lägga saker bakom sig gå vidare och glömma etc men jag funkar inte så, jag kan inte bara bestämma mig för att börja på nykula och så är allt som vanligt. Kanske jag som är konstig på den punkten? Men det kvittar jag funkar ju så ändå. Blir helt matt av alla övertalningskampanjer tända ljus och romantiska middagar, det får mig inte att känna annorlunda alls snarare trängd ? Sen igår fick jag nåt märkligt mess från nån sight att jag skulle godkänna att han kunde spåra ( följa ) min mobil live hela tiden tryckte såklart NEJ! Frågade vad tusan det var för ngt påhitt och att jag blev både förbannat och kränkt. Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens
Frågan är om du lyckas skaka dig av honomHan är nu skild, relationen haltar rejält och jag har sagt att det finns ingen tillit alls från mitt håll och då blir det ju svårt att fortsätta , han tjatar om att ge det en chans, att lägga saker bakom sig gå vidare och glömma etc men jag funkar inte så, jag kan inte bara bestämma mig för att börja på nykula och så är allt som vanligt. Kanske jag som är konstig på den punkten? Men det kvittar jag funkar ju så ändå. Blir helt matt av alla övertalningskampanjer tända ljus och romantiska middagar, det får mig inte att känna annorlunda alls snarare trängd ? Sen igår fick jag nåt märkligt mess från nån sight att jag skulle godkänna att han kunde spåra ( följa ) min mobil live hela tiden tryckte såklart NEJ! Frågade vad tusan det var för ngt påhitt och att jag blev både förbannat och kränkt. Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens
Jag funkar som du, har tilliten blivit knäckt så är det nästan omöjligt att få mig att glömma.Han är nu skild, relationen haltar rejält och jag har sagt att det finns ingen tillit alls från mitt håll och då blir det ju svårt att fortsätta , han tjatar om att ge det en chans, att lägga saker bakom sig gå vidare och glömma etc men jag funkar inte så, jag kan inte bara bestämma mig för att börja på nykula och så är allt som vanligt. Kanske jag som är konstig på den punkten? Men det kvittar jag funkar ju så ändå. Blir helt matt av alla övertalningskampanjer tända ljus och romantiska middagar, det får mig inte att känna annorlunda alls snarare trängd ? Sen igår fick jag nåt märkligt mess från nån sight att jag skulle godkänna att han kunde spåra ( följa ) min mobil live hela tiden tryckte såklart NEJ! Frågade vad tusan det var för ngt påhitt och att jag blev både förbannat och kränkt. Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens
Spring så fort benen bär!!Han är nu skild, relationen haltar rejält och jag har sagt att det finns ingen tillit alls från mitt håll och då blir det ju svårt att fortsätta , han tjatar om att ge det en chans, att lägga saker bakom sig gå vidare och glömma etc men jag funkar inte så, jag kan inte bara bestämma mig för att börja på nykula och så är allt som vanligt. Kanske jag som är konstig på den punkten? Men det kvittar jag funkar ju så ändå. Blir helt matt av alla övertalningskampanjer tända ljus och romantiska middagar, det får mig inte att känna annorlunda alls snarare trängd ? Sen igår fick jag nåt märkligt mess från nån sight att jag skulle godkänna att han kunde spåra ( följa ) min mobil live hela tiden tryckte såklart NEJ! Frågade vad tusan det var för ngt påhitt och att jag blev både förbannat och kränkt. Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens
Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens
Han är nu skild, relationen haltar rejält och jag har sagt att det finns ingen tillit alls från mitt håll och då blir det ju svårt att fortsätta , han tjatar om att ge det en chans, att lägga saker bakom sig gå vidare och glömma etc men jag funkar inte så, jag kan inte bara bestämma mig för att börja på nykula och så är allt som vanligt. Kanske jag som är konstig på den punkten? Men det kvittar jag funkar ju så ändå. Blir helt matt av alla övertalningskampanjer tända ljus och romantiska middagar, det får mig inte att känna annorlunda alls snarare trängd ? Sen igår fick jag nåt märkligt mess från nån sight att jag skulle godkänna att han kunde spåra ( följa ) min mobil live hela tiden tryckte såklart NEJ! Frågade vad tusan det var för ngt påhitt och att jag blev både förbannat och kränkt. Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens
Spring åt andra hållet!Han är nu skild, relationen haltar rejält och jag har sagt att det finns ingen tillit alls från mitt håll och då blir det ju svårt att fortsätta , han tjatar om att ge det en chans, att lägga saker bakom sig gå vidare och glömma etc men jag funkar inte så, jag kan inte bara bestämma mig för att börja på nykula och så är allt som vanligt. Kanske jag som är konstig på den punkten? Men det kvittar jag funkar ju så ändå. Blir helt matt av alla övertalningskampanjer tända ljus och romantiska middagar, det får mig inte att känna annorlunda alls snarare trängd ? Sen igår fick jag nåt märkligt mess från nån sight att jag skulle godkänna att han kunde spåra ( följa ) min mobil live hela tiden tryckte såklart NEJ! Frågade vad tusan det var för ngt påhitt och att jag blev både förbannat och kränkt. Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens
Sen igår fick jag nåt märkligt mess från nån sight att jag skulle godkänna att han kunde spåra ( följa ) min mobil live hela tiden tryckte såklart NEJ! Frågade vad tusan det var för ngt påhitt och att jag blev både förbannat och kränkt. Han menar att det var av omtanke om jag tex skulle flyga av nån av hästarna och skada mig har aldrig åkt av så jag brutit en Arm ens [/QUOTE ]
Hade han tänkt att det smset skulle komma när du inte var i närheten av mobilen så han kunde gå in själv och godkänna så du inte ens skulle vetat om det? ??
Om han varit seriöst orolig för din säkerhet under ridturer så skulle han tagit upp det och kanske lagt förslaget om att du hade med dig någon form av gps under just ridturerna och att den annars låg bland övrig utrustning i stallet är min tanke.
Säger som många andra att det inte låter sunt och att lämna snarast vore en bra idé.
Säger som flera andra @Meggan, spring fort åt andra hållet! Kolla också din dator och telefon så att han inte lyckats installera något spionprogram på dem. Om du inte är säker på att du får bort ev skit så blanka hårddisken och ominstallera operativsystemet och alla program. Då är din dator garanterat ren.