Trolleritrick som gick fel

Sv: Trolleritrick som gick fel

Exakt så !

Alla *vet* ju att ett trick just är ett trick och en av grejerna med det är ju att klura ut hur det gick. Att avslöja det sådär "rått" även om det är plättlätt är litet taskigt för det är ju just klurandet man vill åt.

heja grabben - mera trick åt folket !

Ja det är en ganska rolig hobby :laugh:. Nu vill han ha en "riktig" trollerilåda, hittills har han mest tricksat med spelkort, pennor, slantar och sånt.

Sv: Trolleritrick som gick fel

Exakt det är precis så jag är dresserad, vuxen eller barn, man låter dem göra sitt trick först innan man försöker sig på att "knäcka" det även om man från början vet om hur det går till.

Däremot blir det så svårt att säga till en 11-årig son att syrran borde låtsats utan att han känner sig dum. Hehe, först när jag läste funderade jag över varför du inte skrivit om hans syster var 12 eller 7, för om hon var 7 var det ju inte konstigt alls.

Heja trickandet :) hoppas han "vinner" nästa gång.

Ja det var alltså min syster, grabbens moster, på 33 vårar :grin:......

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 085
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 493
Senast: Urigurien
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 609
Senast: YorkWann
·
  • Låst
Övr. Barn Vill höra vad utomstående tycker om detta. Då det är mycket svårare att veta vad man ska göra när man är mitt i det. Min syster har en...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 994
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar