Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(Min sökhund räddade mig senast idag-tappad bilnyckel på stallplan och astrött matte som undervisat i 7 timmar. Boss hittade nyckeln på 2 min!)
Hahaha!! Har du uppfostrat en ficktjuv??!!Jag tycker leta nyckel låter som ett strålande nästa trick, då får vattenMonstret mer tid att räkna ut att BLÅSA BUBBLOR!
Hitta nycklar, mobil och plånbok var bland det första han fick hjälpa sin tankspridda matte med nämligen. Den där filmen med den trickgalna hunden som postades här, där hon plockar upp en plånbok ur en ryggsäck? Jag får säga till gäster att lägga handväskor etc på hatthyllan, annars är tjuven framme... Han älskar att leta borttappade viktiga saker, och är inte så noga med om de faktiskt är borta. Eller vem de tillhör.
(Stimuluskontroll, vaddå? )
Hahaha!! Har du uppfostrat en ficktjuv??!!
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40104270/ Monsterpall?Awww... Note to self: åk till IKEA och köp ett bord eller nåt som Monster får plats på.
Nädå, skojar bara, det ska nog gå att komma på något! Just en stol eller pall lär det dock inte bli.
(Inser jag lät tjurig, det var inte meningen! Jag tycker verkligen det låter som ett - eller flera då - jättekul trick, @Trickkungen! )
Det bästa Tico vet med skogspromenader är alla stenar, stubbar och omkullvälta träd som man kan hoppa upp på! (Gärna med snabba språng på hala ytor bakom ryggen på matte )Generalisera: kan ni hoppa upp på stubbar i skogen?
Prova att blanda in nån jackpotbelöning. Typ torkat hjärta eller annat som hon inte är van vid men tycker är jättegott.Paxa har tröttnat på att lära sig nya saker. När jag tar fram klickern går hon o lägger sig. Senaste 2 veckorna har hon lärt sig vacker tass, sitt fint och bubbla. Innan kunde hon backa, sitt och ligg. Nu är hennes hjärna full, tydligen. Försökte lära henne snurra, men hon bara backade och när det inte dög så blev hon sur o gick o la sig
MEN, testade nu ikväll och hon hoppade upp på stolen, satt, låg och gjorde vacker tass på den. Wohoo! Framgång! Nu ska hon lära sig att våga stå och sitta fint. Wish me good luck!
Jättebra trickutmaning förresten! Inte bara onödigt för att trötta ut hunden utan lite självförtroende o balans/stadga också. Kanon!