Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, ska testa det! Nu ikväll med stolen fick hon kakor, för det var närmast till hands. Hon hade tiggt helt kvällen när jag ätit kakor, så det var väl lite motiverande.Prova att blanda in nån jackpotbelöning. Typ torkat hjärta eller annat som hon inte är van vid men tycker är jättegott.
Tips på att få stolen att inte glida? Har lagt badrummsmattan ovanpå stolen (då vi bara har lackade stolar) men själva stolen glider med, vilket herrn inte gillar. Jag kan iofs hålla den, men då blir jag lite låst.
Har precis börjat med att lägga targeten i skålen, och inga problem tyckte Tico; "Det här kan jag ju, busenkelt matte! " Men så fort det hamnade pyttelitet vatten i skålen såg Tico ut ungefär så här; och verkade ha glömt bort allt vad target heter och vågade bara kasta en 1/4 sekunds långa blickar på skålen... Tillslut lyckades ja dock övertyga Tico att han inte kommer avlida om han stoppar ner nosen i skålen, så det gör han gladeligen nu även om han fortfarande inte tänker nudda vattnet...
Tico & jag har inte kommit så mycket längre, har nuddat vatten ytan några (typ 3, totalt) gånger, erbjuder hellre sig att stoppa ner tassen än nosen dock. Han är inte så förtjust i det här tricket eller vatten övh...Haha, tränade lite igår och nu är vi på samma nivå. Men hon nuddade faktiskt vattenytan stundtals igår. Ska testa nu igen om det blivit någon skillnad när det fått sjunka in över natten
Jag kommer med ny utmaning senare ikväll? Hur har veckans utmaning gått för er andra?
VAD är det DÄR!?