Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite inspiration?
OK, jag skulle kunna tänka mig att prova filttricket, men jag drar gränsen vid att skaffa en skateboard! Och den dag jag fångar Monster i famnen när han hoppar från bron, eller låter honom balansera på mina uppsträckta ben, det är dagen jag hamnar på sjukhuset!
Bärtricket var riktigt coolt dock, fast Monster tyckte tydligen att det fick hunden att se jätteläskig ut...
Nja, vi kämpar vidare med nuvarande uppdrag så får vi se.
@Migo Bara det finns nåt enklare alternativ för oss nybörjare
För övrigt tror mamma att jag är ute efter att dränka hunden...
FILM!Variation är ju strålande!
Det intalar jag mig själv i alla fall, eftersom Monster nu är övertygad om att poängen med tricket är att köra ner huvudet till botten av skålen, öppna gapet litegrann (så det blir sug inne i jättekinderna), och så snabbt upp med huvudet till mitt knä och släppa ut allt vatten!
... Tyvärr leder det till att jag skrattar som en full hyena, så jag har vissa problem att förklara för honom att det inte faktiskt är vad han ska göra.
Men vårt trick är mycket bättre än att bara blåsa bubblor, så det så!
Men vårt trick är mycket bättre än att bara blåsa bubblor, så det så!
FILM!
Och min dam vet precis att hon ska nostargeta plattan i botten på skålen men hon är absolut inte intresserad av att bli blöt om näsan..
Jag tar på mig trickkronan och blir enväldig beslutsfattare ang nästa trick. Kom gärna med fler förslag så bestämmer jag imorgon kväll!