tricktränings bok finns det?

MalinSophia

Trådstartare
vet inte om tråden är tillåten, eller ligger rätt.. men..

jag har suttit och letat efter trickträningsbok utan att hitta en sådan, finns dom ens?
det finns ju sidor på nätet man kan skriva ut ifrån men någon bok måste det väl ändå finnas, det är ju trevligare att ge bort en bok istället för en bunt med papper om man nu skulle vilja det.
finns ju en hel uppsjö med NH böcker men det är ju inte riktigt samma sak.

Senast ändrad:
Sv: tricktränings bok finns det?

Oj! Det finns ju mängder!
Bland annat av Gorgi, Sharp och Kurland.
Jag har bara Gorgis bok, tycker det är en bra grund. Jag följer det inte bokstavstroget, i och med att jag klickertränar och så, utan blandar med bland andra Kurland, Parelli och Rebecka Öst. (Rebeckas filmer är inte helt fel heller! Har visserligen bara den gamla på VHS, men hon är grymt duktig!). Mycket är i och för sig på engelska, men det brukar inte vara så svårt att förstå ändå.

Sv: tricktränings bok finns det?

ok.. tack så mycket!
jag ska köpa frihetsdressyr och cirkuskonster så får vi se vad det ger.. ska bli spännande att ge sig på lite nya kunskaper. och kanske får min systerdotter den i julklapp.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 047
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 356
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka