Trickträning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trickträning *bildtråd*

nämen se där :p trodde det typ bara var jag som vågade leta mig ut från dressyrstaketet :D

Vad roligt!!!:banana:

Det är så roligt att "alla" ser mig som en "dressyrtävlingsryttare" :rofl:
Jag tävlar 2 gånger per år och rider runt i skogen i grimma, barbacka ;)

Senast ändrad:

Jag vet att du inte tävlar så mycket men du är stämplad dressyrryttare i mina ögon ja :D

Har man en childeric så har man :angel: du får skylla dig själv

Tack! Va roligt :laugh: Då har ni vart riktigt flitiga!
Ella anser fortfarande att det är bland det onödigaste man kan göra att gå och vifta med frambenen samtidigt. Arabhästar är inte gjorda för att gå spansk skritt tycker hon ;)

Tycker du? Tack, visserligen så är Stella mycket lättlärd.
Idag påbörjade vi Yoga, hon knöt nästan knut på sig själv i viljan att försöka göra något :rofl:
Har börjat lära henne gå och samtidigt lyfta ett utav frambenen i alla fall, hon tycker det är konstigt,
men gör det snällt en gång, för att sedan stanna och glo på mig :rofl:

Lektra; :rofl: Ja, en islandssadel har jag ;)

...som befinner sig under fler dressyryttarrumpor än på isisryggar ja :p (typ iaf)

e654l2.jpg

hihi "pusspus" , skulle vara kul och börjja öva lära Mamon pussas igen ;)

tack! jo får la göra de men jag tar ju aldrig bilder ju (som ni ser, helt tråkiga).

Den nye lille som jag får hem om typ 2 veckor e en frieser hingst.. dock bara 10 månader än så länge. ska ha honom som hingst är det tänkt!

Eftersom att jag tagit körkort, så är jag alltid ensam i stallet (vilket jag också var innan, men då kunde man tvinga föräldrarna att ta kort vid hämtning och avlämning :p)
Så tyvärr så har jag inga kort på min dam när hon gör trick :(

Ja men va kul! Minns när du la upp en bild på en buga för ett tag sedan, och då hade ni om jag inte minns helt fel, inte alls tränat särskilt många gånger ;) Stella verkar väldigt lättlärd!

Och angående dressyrryttare, så borde fler hålla på med trickträning. Det är ju perfekt streching. Speciellt bergsgeten ju, med bakbenen långt inunder :angel:

Snor en knapp

Nu har Anki börjat lära sig en massa! Hon kan bugan nu, men jag ska börja lära henne att stanna kvar nere på knä och att gå ner utan att man behöver ta i grimskaftet.
Hon har också lärt sig att hålla spöet i munnen och att skaka på huvudet! Ska lära henne att nicka också :banana: vidare så kan hon ju bergsget och spansk skritt sedan tidigare.

Blev fotad i lördags, så snart får ni nog se en massa fina bilder! :laugh:

hehe javisst är den söt:D

Han låg där och käkade tills han betade allt längre bort och till sist så välte han med förvånad blick:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 960
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka