triangeljärn

Sv: triangeljärn

varför har inte alla veterinärer dessa saker, varför ska man som hästägare behöva stå med brännjärn? man kommer förmodligen att bränna en häst i sitt liv, medans vet triangelmärker flera om året?

JAMEN jag vet vet ju varför!!!
För att ALLA veterinärer jag ringde till i regionen hade lånat ut sina triangeljärn och sedan inte fått dem tillbaka! Så det är svaret på varför de inte har några själva. Följdfrågan är: varför lämnar folk inte tillbaka järnen...???:angel: :D

Sv: triangeljärn

ja det kan man ju verkligen undra varför de inte orkar göra rätt för sig, så när den som är ordentlig kommer o vill låna så vill de nog inte låna ut pga detta

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 683
Senast: Karminnie
·
Hästvård Min lilla tjej som alltid varit "frisk" har all världens trubbel med sin kropp :( Känner på mig att det här kommer bli långt. För just...
Svar
18
· Visningar
3 450
Senast: Nethril
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 891
A
  • Låst
Hästmänniskan Tänkte berätta och varna all hästägare att vanvårdnad förekommer närmare än vad man tror, och oftare. Vi har hade ett jättefint...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
20 806
Senast: tussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025