Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ställ klockorna, för inatt drar det igång!
Torsdag: Kval till de tvååriga stonas Merrie Annabelle. Ludde har några till start, liksom Takter, Annie Lorentzon, Jonas Czernyson och Jan Johnson.
Fredag: Hingstarna gör upp i Peter Haughton Memorial, svenskt deltagande från Takter, Czernyson och Kolgjini.
Lördag: The Hambletonian, världens viktigaste travlopp! Svensktränat i uttagningarna endast från Jonas Czernyson. Han har å andra sidan hela fyra hästar till start!
Hambletonian Oaks har också sina kval denna kväll, här representeras blågult av Lorentzon, Staffan Lind, Marcus Johansson, Kolgjini (Tim Tetrick bakom Moonlight Kronos), Czernyson och Takter. Vidare så försöker även bukehästen All Star Hanover att kvala in till världens största stolopp.
Vilket fantastiskt veckoslut vi har att vänta!
Och HUR smart aer jag pa en skala da som stack pa semester i medelhavet. Jag som ALLTID, ALLTID foljer Hamboveckan med konstant Internetuppkoppling. Det kan jag ju glomma nu. Smart, Indy, smart.