Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Jag har faktiskt sett solen här också i kväll...

Men tro inte att det var när jag skrittade min gaffelbandspålle för då regnade det så det studsade och när vi var nästan hemma slog blixten ner i närheten så min röda darling inte vågade gå längre. :eek:
Ja, kanske inte smartaste vädret att vara ute i men man måste ju faktiskt hem när man gett sig ut i eländet.

Men vi bor ju bra, har flygindustri och flygfält precis bredvid och de har MYCKET bra åskledare som snor åt sig blixtarna.

Grannen hade till och med TV:n igång såg jag såg jag... :D

Skit, skit, skit...

Min märr har fastnat i staketet och gjort fula sår på ett framben och ett bakben...

Håll tummarna för att hon inte tappar fostret... :crazy:

En vecka box innan ÅB för omläggning av såren. :(

usch, håller alla tummar jag har för att det ska gå bra för din pålle!

Nån som vet om man kan kolla på Hambletonian Oaks, utan att det kostar nåt?

KL

Gotlandslöpningen ikväll. 200.000 till vinnaren, förmodligen någon ur trion Commander Crowe, Giant Superman och Quarcio du Chene. Jag lägger min röst på den sistnämnde.

Sv: Nu börjar det!

Forsta galoppen i torsdags. Tvaaring och jag vet ju att de inte gar att undvika en hel sasong men det kanns anda surt.
Travare nu da for passgangarna vara galopperar ju hej vilt - de har bada tva kvalat fler ggr an de tavlat iar. Pinsamt...

tråkigt att "min" All Star Hanover inte lyckades kvala in till oaks :( men att hon var med i kvalen över huvud taget känns väldigt stort ändå! creds till Moonlight Kronos och jag hoppas verkligen på fortsatt lycka i finalen! :bow:

tråkigt att "min" All Star Hanover inte lyckades kvala in till oaks :( men att hon var med i kvalen över huvud taget känns väldigt stort ändå! creds till Moonlight Kronos och jag hoppas verkligen på fortsatt lycka i finalen! :bow:

Nu ska ju Kolgjini köra Moonlight Kronos själv. Ett kul äventyr för Ludde, som jag väl unnar honom, men chansen till en framskjuten placering försvann snabbt bakom Manhattans skyskrapor...

Undrar om ATG LIVE sänder hla härligheten som vanligt? Annars får man väl använda sig av Meadowlands hemsida antar jag.

Ja, Moonlight:love: gjorde ett underbart lopp i lördags. Vrf skulle hennes chanser minska bara för att Ludde kör henne? Snarare tror jag att dom ökar, Ludde känner sin häst och vet hur hon ska köras! Tim gjorde ett strålande lopp med henne, tro inte att jag tycker nåt annat! Men det e alltid lättar att köra sin egen häst!
Kommer att följa loppet på plats (första parkett) hehe!:banana::banana:

Säger bara! Go Monlight Go!

Jag vet att jag inte borde.... :angel:

Kusken som blev avstängd i ett år i går på Mp för drivning körde utan spö... :eek:

Jag blir förbannad bara jag läser om eländet. :mad:

Hur gör man när det är nån man är vagt bekant med som gör så här? :confused:

Kriterieauktionen

Någon som vet hur man tar sig från centrala Stockholm till Scandic Infra City i Upplands Väsby? Finns det något hyfsat smidigt kommunalt alternativ, eller är det taxi som gäller? Och vad kan det i så fall kosta?

Tacksam för hjälp med planeringen.....:bow:

Ska du köpa häst? :p

I övrigt kan jag inte hjälpa dig då jag bor på fel ställe och alltid åker bil i hufvudstaden (utom en gång då "jari" lyckades få mig att åka tunnelbana från Barkaby).

Grattis på födelsedagen Lines :)

Glöm inte att ta med pengar för kusens tunnelbanebiljett tillbaks sedan också då :angel:

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar