Travfolkets snacktråd, del III

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Popfinger
  • Startdatum Startdatum
Sv: Travfolkets snacktråd, del III

Du får ta med dig pajen och komma hit!!

Den har mina gäster glatt smaskat i sig. Jag smakade en bit och den var precis så äcklig som jag föreställt mig!

Jättebra tyckte jag som försöker hoppa över lite onyttigheter här i världen. Tog lite blåbärspaj i stället för blåbär är ju nyttigt :D

Blåbär är både nyttigt och gott!
Däremot passar det nog illa till whiskey misstänker jag.

*kl*

Smarta kameramän på TV4. De åkte till Mantorp i stället för till Årjäng när de körde lunchtrav idag. Sändningsbilen var på plats, men inga kameror eller kameramän. TV4 fick visa ett matlagningsprogram i stället... :eek::cool:

*kl*

Smarta kameramän på TV4. De åkte till Mantorp i stället för till Årjäng när de körde lunchtrav idag. Sändningsbilen var på plats, men inga kameror eller kameramän. TV4 fick visa ett matlagningsprogram i stället... :eek::cool:

Det här måste väll vara året skandal i alla fall!:eek:
Kan dom inte ens hålla reda på varifrån dom ska sända?Och TV4 som styr travet så mycket ändå!
Jävla klant arslen!

ser framför mig en bunt förvirrade 08:or... som suckar och muttrar och säger "jamen någonstans på LANDET var det ju i alla fall"

:rofl:

Håller med om tidigare nämnt epitet på kameramännen för övrigt!

Känner mig dåligt påläst men varför har du inte ridit sedan november?

Hoppas ni får en ljuvlig tur!!!

själv får jag inte rida på en vecka. Frank var hos kiropraktorn igår så det blir mest skritt på töm.. då vi tyvärr inte har några bra körvägar.

Misstänker att Humlan dessutom är en sådan där spjälstaketshäst (aka varmblod) och rekommenderar intensivt säkerhetsväst och hjälm och handledsskydd och kudde på rumpan!

Det är så lite hull att hålla sig fast på på de där spinkiga varelserna ju...

Själv tycker jag ju att kallblodstravarna är läskigt spinkiga. Men så kan det ju gå när man blivit van vid en "riktig" häst :p

Misstänker att Humlan dessutom är en sådan där spjälstaketshäst (aka varmblod) och rekommenderar intensivt säkerhetsväst och hjälm och handledsskydd och kudde på rumpan!

Det är så lite hull att hålla sig fast på på de där spinkiga varelserna ju...

Själv tycker jag ju att kallblodstravarna är läskigt spinkiga. Men så kan det ju gå när man blivit van vid en "riktig" häst :p

När det gäller Humlan är det väl gängse utrustning vid ALL hantering? :angel:

Och förresten är det att ta i att kalla häst... ;) Det blir hon bara med platå-pjuck... :p

Och så ska jag sbba stämningen i tråden... :crazy:

Bella tappade fostret i samband med olyckan med staketet... :cry::cry:

Och så får vi se om jag återkommer, nu ska jag ut och provköra nya pållen...

Liknande trådar

• Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar