Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

*kl*
I dag är en tråkig dag, jag har gått ur bolaget runt Lisa och Right Over, gick helt enkelt inte ihop ekonomisk hur jag än vände och vred å det :cry:

*kl*
I dag är en tråkig dag, jag har gått ur bolaget runt Lisa och Right Over, gick helt enkelt inte ihop ekonomisk hur jag än vände och vred å det :cry:

Nämen? Vad tråkigt. Räcker inte det med Right Overs framgångar för att dra lasset?

Det är tufft även i kvalloppen!
I skuggan av Citation som knallade 1.14.2 så gick treårige Joke Face 1.16.0 för Ludde. Joke Face har startat en gång, dock inte tjänat en krona ännu.

Nämen? Vad tråkigt. Räcker inte det med Right Overs framgångar för att dra lasset?

Nej tyvärr, det var en period vi var på - och för att hålla upp ekonomin nu så blir det en viss månadskostnad, som jag då inte klarar.
Right Over försörjer ju inte bara sig själv, utan även dräktiga Lisa som ska föla nu..

Diamonds of Rock avled kort efter mål i Solvallas första lopp ikväll. I sulkyn satt Thomas B Andersson, samme man som rammades när han försökte få stopp på en skenande häst för en tid sedan. :crazy:

Förresten, vet nån om det lilla häftet "Trav-info" finns kvar?

Mitt är lite gammalt och slitet men de är ju helt super när man ska ringa kuskar osv...

Har snokat lite bland STC:s blanketter men hittar tyvärr inte.

Fick nyaste på licenskursen.

Här är deras hemsida och den går att beställas gratis

http://www.travogalopp.nu/

Tack för tipsen! :bump:

Förresten har mitt Internet lagt ner hemma... *morr*

Jag avskyr att behöva trassla med sånt här ockå men jag får väl tacka gudarna att det funkade när jag deklarerade för sen dess har jag inte kommit in... :crazy: Överhettad??? :eek:

Tack för tipsen! :bump:

Förresten har mitt Internet lagt ner hemma... *morr*

Jag avskyr att behöva trassla med sånt här ockå men jag får väl tacka gudarna att det funkade när jag deklarerade för sen dess har jag inte kommit in... :crazy: Överhettad??? :eek:

Oj den deklarationen vill jag inte se :rofl::rofl:

Värst vad många hästar som går i backen nu? Funderar på varför, tillfälligheter?

Det är otäckt tycker jag... :(

Nu är jag tillbaks på linan igen som ni ser. Fick tag i e bra kille på supporten som sa: Är det bara två lampor som lyser ochde du säger så är det sladden det är fel på.
Hem och kolla sladden, den har visst bott någon annanstans innan den flyttade hem till mig för den har varit skapligt i kläm.
Sladden är bytt och här är jag!!!

Miss Versatility

KL

Ett annorlunda upplägg av stoserie är den amerikanska 'Miss Versatility' som börjar nu på söndag. Den är för äldre ston, och avgörs med tre försök och en final. Det annorlunda är att alla fyra loppen går över olika banlängder.
Först ut är milebanan The Meadowlands, sedan körs försöken på 1000-metersbana och 1400-metersbana, innan finalen slutligen avgörs på en 800-metersbana. Prissumman i finalen är $150.000, och storfavorit i det första försöket är elitloppsaktuelle Buck I St Pat.

P21-loppet på Romme idag (högst 45 000)- de tolv startande hästarna hade sammanlagt gjort 425 starter och tagit 8 segrar totalt.
Lite tröstlöst..

Annat löphuvud på Livi Barcelona - vilken hjälte han är!
Idag vann han på Vincenne!

Vad händer på Travronden? Henrik Ingvarsson till Expressen, Christoffer Ekmark blir chef på Travnet. Han som dissat Lennart Persson så genom åren...:confused:
Fler har hoppat av Travronden, men det står still med namn just nu.

Man får ju verkligen hoppas att de tar tillfället i akt och anställer kvinnliga reportrar nu då,så Ronden tas till 2000-talet med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar