Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Du kan väl inte kaalla den där eländes användaren som byter nick titt som tätt för POP???? :eek: Höll på att skriva oftare än han byter kalsonger men så hoppas jag verkligen att det inte är... :o

T&änk om jag kunde minnas alla nick, men just nu minns jag bara TRE... :rofl::rofl::rofl:

Du kan väl inte kaalla den där eländes användaren som byter nick titt som tätt för POP???? :eek: Höll på att skriva oftare än han byter kalsonger men så hoppas jag verkligen att det inte är... :o

T&änk om jag kunde minnas alla nick, men just nu minns jag bara TRE... :rofl::rofl::rofl:

Tror inte att jag minns riktigt alla själv...:o...men gör ett försök:
Prakas, Kentucky, Red Mile, Popfinger, Americanese, Botvid, Kadabra, det måste vara någon mer?

Nästa gång blir det IIII-kusken.....;)

Jag har genom åren använt travrelaterade nick till de flesta sajter där jag varit reggad. Allt från resesajter till hästforum. Så det har blivit en hel del, och ibland svårt att hålla reda på.

Många forum tröttnar man ju ganska snabbt på och då rinner det ut i sanden....

Jag tror inte ens jag bytt avatar sen början och inte tänker jag göra det heller. Dixie-darling blir kvar i mitt hjärta och på min avatar även om det är 3,5 år sen hon förolyckades. :love::love:

Botvid, Kentucky och Prakas var det jag kom ihåg! :idea:

Men oss kan du aldrig släppa helt och hållet... :p

Hur tänker när JAG kommer och tävlar på din bana då? Gräva ner dig i ett hål i marken??? :D

Men oss kan du aldrig släppa helt och hållet... :p

Hur tänker när JAG kommer och tävlar på din bana då? Gräva ner dig i ett hål i marken??? :D

Jag går ju sällan på trav numera, men skulle du och jag vara på plats samtidigt så lovar jag att komma fram och hälsa. (Att gräva ett så stort hål skulle ta alltför lång tid...)

Oslo Grand Prix

2.100 meter autostart
1 Oyonnax - Joseph Verbeeck (tränare: Vincent Brazon)
2 Tinita Love - Geir Vegard Gundersen
3 Finders Keepers - Åke Svanstedt
4 Colombian Necktie - Thomas Uhrberg (Roger Walmann)
5 Offshore Dream - Pierre Levesque
6 Megaman Neo - Lars Anvar Kolle (Trond Anderssen)
7 Russel November - Hugo Langeweg Jr.
8 Inzaghi - Jeppe Juel
9 Igor Font - Jean-Michel Bazire (Fabrice Soulouy)
10 Triton Sund - Örjan Kihlström (Stefan Hultman)

Jag går ju sällan på trav numera, men skulle du och jag vara på plats samtidigt så lovar jag att komma fram och hälsa. (Att gräva ett så stort hål skulle ta alltför lång tid...)

Du bara lovar och lovar... :p

Vi får väl se. :cool: Det ser ut att finnas många potentiella starthästar i stallet just nu. :love: Jag är smått förundrad över vad som håller på att hända med treåringen nu när proppen äntligen släppte för henne!
Det där får jag väl äta upp, hon kommer väl aldrig att gå fortare än 24 i hela sitt liv... :angel:

-kl-

Jag har gjort en Mehl, ridit.. Valacken jag gränslade i fredags va iaf toppsnäll, så snäll att jag tog han idag igen. Men jag känner mig helt klart som Zeb Macahan.. har inte setat på en kuse på ca 2,5 månad. Och inget annat heller för den delen:angel:

:rofl::rofl:
Jag har gjort det 3 ggr nu, efter första kändes det knappt, var bara ute en 20 min. Men andre ggn 1 timme, kära nån så jag mådde i kroppen 3 dgr efter :eek: o idag har det blitt en timme igen. Vet inte vem av oss som gillar det hela mest, hästen är bara så otroligt nöjd med att vara hemma hos "mamma" igen för här bjuds det mat tills magen står i 4 hörn, det var lite sämre på det förra stället:cry::crazy::devil:.

Är det den lille kallblodsgrabben som kommit hem igen? :confused:

Bara att kämpa på vet du...

I augusti för tre år sen anmälde jag mig till ett helgridläger för ridtravare, ett pass på fredagen och två lördag och söndag.

Då hade jag SKRITTAT UT ca 10 gr på hästen under hela året och hon var/är allt annat än lätt att rida. :o:D

Ja det är min lille kille som kommit hem. Tiden får utvisa hur det ska bli med han

Läs om tråden från där du kallade Popfinger för Pop så kanske det klarnar...

mannen med 300 nick. :rofl: Fast vi gillar honom ändå... :love::idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar