Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Turkiet, en vecka. Jag ska ligga under ett parasoll och läsa bra böcker och bara lata mig.

KL

Nu gäller det att vara fokuserad när man kollar på ATG LIVE. Årjäng, Klampenborgoch Neapel samtidigt, internationellt värre! Btw...så vann Algiers Hall första heatet av Lotterian.

Förresten...för att inte kapa 'Guldtråden'...så måste jag ha stått bakom dig när du fotade Hunter. Jag stod på uteserveringen i stallkurvan (med kaffe!), sekunden senare skickar Lönborg upp benet i luften likt Peter Ingves. Kanske var det dig han hälsade på?

Det var ju ett gäng som satt o hejjade på honom ( fast det stod macho gossip på tröjorna :eek: )
Svårt att ta kort med mobilen men här är det som vart bäst ( inge ben upp dock)

27359593.jpg

ps

Va lätt det såg ut för Lugdunum...fast jag är också kluven för jag tycker det var lite taskigt mot Åke

Jag har skapat en live-tråd för att inte sabba kvällsnöjet för somliga i framtiden...;)

Läste någonstans att Hans Adielsson ansåg Michael Lönborg vara för tung för Hunter Brodde? :confused:
Då måste ML vara lång, för fet var han inte. Kanske är det den gamle galopptränaren Hans som talade? ;)

Haha, man ska nog inte tro allt man läser...Erik är väl förstakusken på alla hans hästar...?
Förra starten körde han ju en annan pappatränad häst väl

ps

Nästa gång får du väl komma fram o presentera dig och inte gömma dig i kulisserna :D

ps

Nästa gång får du väl komma fram o presentera dig och inte gömma dig i kulisserna :D

Jag är normalt sett inte särskilt social av mig, särskilt inte med okända människor.men igår var faktiskt avsikten att jag skulle fram och hälsa, därför spanade jag in dig i vinnarcirkeln för att se hur du såg ut. Men när jag sedan traskade efter så mötte jag gamla kompisar som jag inte sett på länge, och började tala med dem en lång stund...:angel:

Jaja.....Jag var kanske inte så mycket att tala med efter loppet igår...:p

Men nästa gång.....

Oslo Grand Prix nästa vecka. Lite blandad kompott av hästar verkar det som. Några som inte är så spännande alls faktiskt. MEN matchen mellan Offshore Dream, Igor Font och Triton Sund går inte av för hackor. :love: :d

Spårlottning ikväll. Följande ska vara med.

Colombian Necktie
Finders Keepers
Igor Font
Inzaghi
Megaman Neo
Offshore Dream
Oyonnax
Russel November
Tinita Love
Triton Sund

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve