Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Grattis! Kollade du på "tjuv-live"....:angel:

Kommer du till Ö på lördag eller ska jag hämta hederspriset?

Nej :mad: Jag glömde ju att titta juh...har eg nyss kommit hem bara...men nu är det ju rapa nui kvar på romme...
Ska vi ses på lördag eller...martha har chaffis :angel:

Nästan 30 gånger på Zandokan! Vi måste be Gunnar fixa ett tipsvinkforum på buke...:angel:

Nästan 30 gånger på Zandokan! Vi måste be Gunnar fixa ett tipsvinkforum på buke...:angel:

:D
Men han var ganska bra loppet innan, men fick en andra galopp, störd av daniel O o Mon Cheval då :angel:

Hunter har ju också stått i ganska höga odds förut, fast han varit jäklgt bra ( tycker jag iallafall)

*KL*

Är det ingen av travfolket som använder chatten här på buke? :D

Jag satt här inatt o pratade med lite folk riktigt trevligt hade vi (kunde inte sova så varför inte tänkte jag)

Nix, har lite folk på MSN och det får räcka.

Man har liksom inte tid att chatta, man måste ju sova nån gång också.

Och just nu har jag visst en j-a DEKLARATION som hänger över huvudet på mig... :crazy:

Är det nån som har länken till det där klippet om spårlottningen på Axevalla kvar?

Jag har en kompis som VERKLIGEN behöver det nu... :crazy::cool:

:bow::bow::bow:

Vad sägs om Spår 10 - 10 - 12, DET är värre än det var för mig... :eek:

Stackare :crazy:

Minns när jag körde ponny, mitt första lopp var på Tomelilla och jag fick det spåret som inte fanns :crazy: finns bara 4 spår och jag fick nummer 5 så jag skulle försöka köra ett halvt varv före i volten bakom och sen ansluta i min volt. Andra som hade tävlat i många år hade aldrig råkat ut för samma sak men jag fick det spåret rätt ofta :grin:

Och har tappat räkningen på hur många gånger jag fick spår 8 i auto.

Jorma är en finne, men du har problem med en annan Utbukt....:angel:

Och han får köra ikväll också!! Mutter...:mad:

Jag har samlat lakan hela veckan, men det är högt från sjätte våningen så jag tror inte de räcker...:cool:

*KL*
Jag har väntat länge på att Snazzy Hot Rod skall starta!
Och vilken dramatik det blir när han väl skall igång, då skall Jorma till sist köra honom!
Trist att man inte kan vara på plats.
Får fortfarande gåshud när jag tänker på hans syster i Elitloppet för ett par år sedan.
Någon som vet vad Snazzy Millie gör i dag? Står och lämnar embryotransfer för fulla muggar?
Nåja, jag skall njuta av brorsan på TV ikväll och hoppas han är lika bra!
mvh
ridhästfjollan med travintresse

*KL*
Jag har väntat länge på att Snazzy Hot Rod skall starta!
Och vilken dramatik det blir när han väl skall igång, då skall Jorma till sist köra honom!
Trist att man inte kan vara på plats.
Får fortfarande gåshud när jag tänker på hans syster i Elitloppet för ett par år sedan.
Någon som vet vad Snazzy Millie gör i dag? Står och lämnar embryotransfer för fulla muggar?
Nåja, jag skall njuta av brorsan på TV ikväll och hoppas han är lika bra!
mvh
ridhästfjollan med travintresse

Det loppet, Victory Tillys Lopp, måste vara ett av de bästa lopp som någonsin körts med endast 100.000 i förstapris? Duger som Elitloppsfinal varje år...

Ett måste varje sann travfantast! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar