Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Det är värre i MORGON vet du väl...

Men bästa botemedlet mot träningsvärk är ju att ge sig på det igen! :angel:

Vet ni förresten, ert Spöke ska köra lopp! I oktober på MALTA av alla ställen... :eek:

Hoppas att stallet är igång snart så man kan prova att köra nåt lopp på hemmaplan först... Det var ju ett tag sen sist även om jag frekvent kör provlopp med de ostartade. Om man nu kan kalla nån gång i månaden var tredje vecka för frekvent... :angel: :rofl:

Vad spännande! :bump:
Berätta, är det en kuskmatch eller?

Ja det är en kuskmatch.

Hemmabanan har i många år haft utbyte med Malta och kör kuskmatcher både hemma och på Malta. I år fick de för sig att de skulle vidga sig lite och fråga några som inte bruykar vara med, annars brukar det ju altid vara samma folk som kör. Så då var det nån som tyckte att de kunde fråga mig... :eek::idea:

Jag räknar åtminstone med att hinna köra 1-2 kval innan dess... :idea::bump::rofl:

Om det där otursmolnet jag har hängande över mig kunde hålla tätt ett litet tag så har jag flera starthästar i höst! :bump:

Ja det är en kuskmatch.

Hemmabanan har i många år haft utbyte med Malta och kör kuskmatcher både hemma och på Malta. I år fick de för sig att de skulle vidga sig lite och fråga några som inte bruykar vara med, annars brukar det ju altid vara samma folk som kör. Så då var det nån som tyckte att de kunde fråga mig... :eek::idea:

Jag räknar åtminstone med att hinna köra 1-2 kval innan dess... :idea::bump::rofl:

Om det där otursmolnet jag har hängande över mig kunde hålla tätt ett litet tag så har jag flera starthästar i höst! :bump:

Då kan du lägga till "internationell körsven" på visitkortet! :bow:
Du har då sannerligen många strängar på din lyra. Ny slogan kanske:
- Ghost masserar och turnerar! :idea:

Idel ädel adel

KL

En av 2000-talets framgångsrikaste ston, Pampered Princess, har fått sin förstfödde. En hingst e Muscles Yankee. Går åter.

Då kan du lägga till "internationell körsven" på visitkortet! :bow:
Du har då sannerligen många strängar på din lyra. Ny slogan kanske:
- Ghost masserar och turnerar! :idea:

:rofl::rofl::rofl:

Det får jag tänka på nu när de varslat ca 150 tjänstemän på jobbet... :crazy:

För jag har en känsla av att chefen inte gillar att jag expanderar... :angel:

Åhh!! Det blev så , fan va kul :D Hoppas du träffar på "mina" gubbar, Mr Faruggia & Mr Drago( som förövrigt ville gifta sig med mig) :angel:

Tack ni som har hört av er! Jag blir lite rörd!

Jag trodde jag var en riktig doldis och att ingen visste att jag fanns här:laugh:
Jag läser mycket mer än jag skriver..

Tack ni som har hört av er! Jag blir lite rörd!

Jag trodde jag var en riktig doldis och att ingen visste att jag fanns här:laugh:
Jag läser mycket mer än jag skriver..

Men det är KLART att vi tänker på dig... Hoppas du blir frisk snart. :love:

Då Jorma Kontio liksom en annan storkusk :angel: ligger på sjukhus så svingar sig Björn Goop upp bakom Opal Viking i Lotterian på söndag. Spännande! :laugh:

Björn hann nog inte mer än slicka sig om munnen,så blev resan inställd. Jorma kör.

Men om Björn ber riktigt snällt då?

Brunbj%F6rn+-+ursus+arctos.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4