Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Läs om tråden från där du kallade Popfinger för Pop så kanske det klarnar...

mannen med 300 nick. :rofl: Fast vi gillar honom ändå... :love::idea:

Tack det värmde! Jag läser ibland att jag inte tillför forumet någonting, så det är kul med pm och inlägg som visar annorlunda....:bow:

Jag läser ibland att jag inte tillför forumet någonting, så det är kul med pm och inlägg som visar annorlunda....

Jag har gillat dina inlägg ända sedan "Prakas" tid. :bow:
(tillför forumet mycket)

Tetris är väl bra! :rofl:

Ghost, bjud med honom till Malta:p

Ja vi vet ju att du har en tillfällig vurm för Tetris... :idea::angel:

Malta :eek: Det hade jag nästan förträngt...
Vet ni, när jag fick frågan hade ingen kvinna kört lopp på Malta, nu vet jag åtminstone två och båda vann. :bump: Grupptrycket blir hårt... :cool:

Jag måste ut och träna åtminstone i provlopp.

Men att ta med P.? Fatta när vi kommer till biljettkontrollen och det står Popfinger på biljetten och det nya nicket är typ "Bukefalos", fast den kusen blir kanske inte så bra att han föräras ett nick... Plus att jag tror det kan vara svårt att få godkänt av Gunnar...

Senast ändrad:

Ja vi vet ju att du har en tillfällig vurm för Tetris... :idea::angel:

Malta :eek: Det hade jag nästan förträngt...
Vet ni, när jag fick frågan hade ingen kvinna kört lopp på Malta, nu vet jag åtminstone två och båda vann. :bump: Grupptrycket blir hårt... :cool:

Jag måste ut och träna åtminstone i provlopp.

Men att ta med P.? Fatta när vi kommer till biljettkontrollen och det står Popfinger på biljetten och det nya nicket är typ "Bukefalos", fast den kusen blir kanske inte så bra att han föräras ett nick... Plus att jag tror det kan vara svårt att få godkänt av Gunnar...

Skapa en blogg om eländet, vi följer med spänning...:D

Senast ändrad av en moderator:

KL

Ser att Jorma Kontio strukit sig själv inför morgondagens solvallatävlingar. Är det inte lika bra att han ser till att vara helt frisk innan han ger tummen upp för styrningar? Friskintyg för kuskar kanske kunde vara nåt?

Värdelöst vetande?

Idag är det 160 år sedan Hambletonian 10 föddes! Den moderna travarens urfader.

Jag tror bara jag klarar en blogg, flera skulle nog bli för mycket... :o

VAD skulle jag blogga om förresten? Tetris, Malta, provlopp eller Popfinger? :angel:

Det som är roligast för läsarna... kanske inte tetris då, det verkar inte så populärt...och så drömmer man lätt mardrömmar om det på nätterna!

Det som är roligast för läsarna... kanske inte tetris då, det verkar inte så populärt...och så drömmer man lätt mardrömmar om det på nätterna!

Drömmer du mardrömmar om Tetris??? :rofl::rofl:

Har du hittat nåt annat att fördriva tiden med nu när du ska ta det lugnt då?

Min blogg får nog fortsätta i den stil den gör, provlopp och Malta lär den väl beröra men det är tveksamt om det blir nåt om Popfinger eller om Tetris (om jag nu inte skulle få nån knäpp flashback på det eländes spelet, jag är mera en Mahjonggg-person)

Inatt vann Jimmy Takter-tränade Gift Kronos över Hambovinnaren Vivid Photo!
Platsen var Poconos, och tiden 1.11.7.
I sulkyn Tim Tetris....

Tack det värmde! Jag läser ibland att jag inte tillför forumet någonting, så det är kul med pm och inlägg som visar annorlunda....:bow:

Du tillför en hel del!!

Du är ju travforumets uppslagsverk och så håller du oss bra uppdaterade.
Du hittar startlistor för travare i Aasebardian eller hur det nu stavas,

FAttar vi inget om nån häst gällande stam eller resultat så vips kommer hela dataloggen omgående här från dig.

Sen får man ju spännande länkar och annan nyttig travinfo

Du är guld värd!!!!!!!!!

:bow::bow::bow:

AM

Helt rätt Naffa!!! :bow::bow:

Förresten, vet nån om det lilla häftet "Trav-info" finns kvar?

Mitt är lite gammalt och slitet men de är ju helt super när man ska ringa kuskar osv...

Har snokat lite bland STC:s blanketter men hittar tyvärr inte.

Helt rätt Naffa!!! :bow::bow:

Förresten, vet nån om det lilla häftet "Trav-info" finns kvar?

Mitt är lite gammalt och slitet men de är ju helt super när man ska ringa kuskar osv...

Har snokat lite bland STC:s blanketter men hittar tyvärr inte.

Trav-Info! Klicka OBS! Skall ej brukas efter två glas vin!

Trav-Info! Klicka OBS! Skall ej brukas efter två glas vin!

Eller 3,5 flaskor på 2 pers... :rofl::rofl:

Men det jag funderade på egentligen var om den lilla boken finns kvar? Den är ju bra med annan info också... Som iofs går att finna på nätet men mina datorer sitter fast med en sladd i väggen (stofilvarning kanske men man sitter skönt) och jag får inte med dem i tävlingsväskan...

Senast ändrad:

Men skriv ut och vik skiten då! :D
Du kan ju bygga ett flygplan, då måste du väl kunna vika ett A4 eller två?? :angel:

Eller 3,5 flaskor på 2 pers... :rofl::rofl:

Men det jag funderade på egentligen var om den lilla boken finns kvar? Den är ju bra med annan info också... Som iofs går att finna på nätet men mina datorer sitter fast med en sladd i väggen (stofilvarning kanske men man sitter skönt) och jag får inte med dem i tävlingsväskan...

Det finns ett nyare Travinfo, med bilder och längd och vikt på kuskarna.. Det brukar finnas på sekris eller inskrivningen att få gratis.

Och jaa...jag drömmer om Tetris, i princip varje natt:eek::eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar