Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du hoppade inte alls, no problems!
Faringe är det i Huddunge!
Man vet juh aldrig hur den andre uppfattar det på nätet..
9/3 kl 07.00 blir Staro Wiseguy änglahäst
jag måste skriva av mig! fy vilken dag det har varit..
en av våra bättre hästar fick tarmframfall idag jag vet inte om jag varit med om något värre. vi fick stå och slå på honom och skrika för att han inte skulle lägga sig ner, hur hemskt som helst. jag tror jag hade all hans tygnd i min famn, det kändes så i alla fall. svetten verkligen RANN på stackarn, han hade så ont så ont
som tur var trillade inte tarmarna ända ner. just nu är han under bevakning på kliniken och det är fortfarande oklart om han kommer klara sig..
är det någon som varit med om detta?
Tråkigt men så är det man föds och man dör..
Och man får hoppas att man har trevligt där i mellan
jag måste skriva av mig! fy vilken dag det har varit..
en av våra bättre hästar fick tarmframfall idag jag vet inte om jag varit med om något värre. vi fick stå och slå på honom och skrika för att han inte skulle lägga sig ner, hur hemskt som helst. jag tror jag hade all hans tygnd i min famn, det kändes så i alla fall. svetten verkligen RANN på stackarn, han hade så ont så ont
som tur var trillade inte tarmarna ända ner. just nu är han under bevakning på kliniken och det är fortfarande oklart om han kommer klara sig..
är det någon som varit med om detta?