Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)
Igår tänkte jag bjuda in mig själv på fika hos er..
Bara så du vet att jag tänker på er..
Igår tänkte jag bjuda in mig själv på fika hos er..
Bara så du vet att jag tänker på er..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju toppen
Du vet väl att 8 är ett magiskt tal, och tredje gången gillt
Idag kör min gubbe på Gävle, spår 3.
Han kanske ville ge din en vilsam resa eftersom den inte heller hade startat på ett tag.
Jag kommer inte oförberedd till start.
Och det är man ju tacksam för när hästen har 60 i puls efter 20 min och är näst sist...
Jag kommer inte oförberedd till start.
Menade inte direkt detta ekipaget, för det är ofta ett jävla tugg om vad man får o inte får göra med sina hästar...det är hästägaren som köpt hästen o betalar...men det verkar som att det är tränaren som alltid ska bestämma om allt...sjukt. Den dagen tränaren betalar träningsavgiften åt mig så har han all rätt att bestämma vart hästen ska vara.´
Fast Lugdunum har väl ändå skaplig kapacitet? Om man trycker på rätt knappar förstås och läser den 120 sidiga bruksanvisningen
Själv tycker jag det är synd. Hade då varit bättre med Stig H eller nåt
(jaja, Naffa sticker inte under stolen att hon inte gillar Kari "gnäll-läder" )
Hoppas vi får se mer än 3 "förvandlings-starter" och sedan borta för alltid
AM (elak satmara)
kl kl OT
Jag var o tittade på et boende i vårgårda för ett par år sen, på gården Leber är...inte är det där du finns , eller ?
Hon är ju A tränare. Kornelia, har Lovley Conch...
Hon är ju A tränare. Kornelia, har Lovley Conch...
Hur kunde du lista ut det
Idag ville han inte, va rädd för startbilen, travade illa (för tung) och bröt en del. Så är det, ibland är det galopp
Kornelia LEEB mina vänner *lite störigt sådär*
De köpte juh Staro Wiseguy från P.Lennartsson vår/vinter 2006 som jag senare böt till mig mot "Calles" första bebba Fourteenth April ( som nu en här på Buke har, som jag nu har tappat namnet helt på *suck*)
'Jaha jo hon står på "min" gård är det en kompis till dig?
Eller är det hennes ex man som du känner han har ju Lovely konch nu.
Vill du flytta hit?
'
Ja Leeb heter hon ju...tittade på en lägenhet ovanpå stallet och en i ett hus bredvid men tyckte det var lite dåligt att träna på. Bara rundbana i stort sätt
*kl*
Är det inte rasistiskt att i en annons skriva "Ej till Romer" om hästen man vill sälja?