Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Sån vikt eller liknande skulle jag behöva ha för att rida in vår treårsmärr.......

Neeej men jag väger väl några kilon till än 35......
Märrn är stor för att vara nordis, 1.57 redan o lika ilsk som mig :angel:

Sen har jag inte suttit på en häst på 2 år för att jag inte har haft nån att rida på o då har man väl tappat lite reaktion.

Synd..

Nu när Naffa äntligen skulle få lite värmländskt besök i form av en stycken Martha och en stycken Jags, född hos oss, så är jag tvungen att porta henne från vår gård..:(

Eftersom vi har haft oflyt med ett par fölmärrar så har vi valt att inte ta emot främmande utifall att..

Såg släpet på långt håll då hon fick vända om...

Det är ju så roligt att få kaffebesök..ju.
Ett avbrott i det gamla vanliga.

Hoppas det gick bra för Martha med sin resa i alla fall.
AM

Jorå :D Det gick allt bra och jag visste ju det när du sa det ju.... Men vi kom fram i tid kan man säga och fick bli behandlade nästan direkt som tur var...Han var som ett litet slagskepp mammas pusspojke...vä fram armbåge o gaffelbandsfästet och vä bakknä o ryggen blev han behandlad. Men han var så duktig hela tiden och ibland undrade vi om vi hade tappat bort honom efter vägen...
Det som var roligast var att han faktiskt är 157 i manken o detsamma i längden..han ser mindre ut , men han har väldigt litet huvud....så nu är han ingen pygga längre :love:

*kl*

Nu ni! Nu får vi äntligen se hur spårlottningen går till! Av och med Benny Ternemar på Axevalla. Så nu Ghost (som ju gillar Axevalla) vet du hur det EGENTLIGEN går till! ;)

http://cdn2.travnet.se/filmer/090217_benny.wmv

HAHA nog för att detta skulle vara komedi men man vet ju aldrig jag har då aldrig fått bra spår då jag anmält till axet:angel:. (inte bara mina egna utan även andra som jag jobbat åt aldrig ett enda bra spår:cry:)

Undrar hur det kom sig att jag lyckades få spår ETT första starten med Bella där?

9-åring märr och tränad av en tjej, inte en chans, eller? :angel:

Spets och slut! :love:

Men nu har jag faktiskt hittat lite lopp på andra banor, till och med ett par HEMMA i mars! :idea:

Men, Ghost! De ville ju så klart ha lite blond, kvinnlig fägring i vinnarcirkeln förstår du väl! :idea:

det går bra ska du se! ;)

idag har jag ridit på Min Mamma för första gången...
visst låter det hemskt?!

Usch, vad tråkigt! Gillade den hästen.

Ännu värre blev det nu för Åke som förlorar Lugdunum och Jumbo Mumbo som båda går till Kari. :(:mad: På Travnets hemsida stod det att Jumbo Mumbo redan är på väg, men att Lugdunum är kvar för han vägrade gå på transporten... Ett tecken kanske?!

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 600
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar