Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

är det bara vi som har massa snö? har snöat i över ett dygn nu. mysigt faktist :D

Nej då, se bara på MIN BIL!
26125864.jpg

Usch o fy vilken tid det skall ta o få reda på vilket spår o kusk man fick då :( e så nervös så jag skakar
:bump: <---- Fast tio gånger snabbare:rofl:

Hästägare är ju oftast fattiga stackare, därför ska ni få ett litet tips av mig.
Om du vill se ATG LIVE gratis, skicka ett pm till mig så skickar jag länken.
Ni kan ju se det som en liten Valentingåva....:love:.....:D.....

(törs inte posta länken i forumet)

FÖRTYDLIGANDE: Den länk jag har visar direktspelssändningen, det går alltså inte att kolla i lopparkiv eller dyl. Enbart att se loppen live så att säga.

SORRY!

Senast ändrad av en moderator:
Tips från coachen

Going Kronos, vinnaren av "långa E3" ni vet ;), har förärats en dokumentär som visas på SVT söndagen den 22 februari:

"Going Kronos i SVT
Alla ni som saknar Going Kronos har nu chansen att få se honom igen.
Söndagen 22 februari visar SVT2 programmet "Kvarta över" med stjärntravaren i huvudrollen.

Fyra filmare fick i uppdrag att följa en person eller en plats under 24 timmar. Resultatet blev fyra olika filmer på drygt 14 minuter.
Johanna St Michaels, som gjorde "Travriket", valde att lägga fokus på Lutfi Kolgjinis stjärntravare Going Kronos under Olympiatravet 2008.
Filmen som går under namnet "Going Live", handlar om fans, idolskap, ära och såklart; en häst, skriver SVT i ett pressmeddelande.
Going Live som är en del av fyra i serien "Kvarta över", sänds i SVT2 söndagen 22 februari klockan 20:00.

Markus Jalsborn"

Ovan saxat från atg.se

Sitter och kollar på lite gamla bilder, och fann denna. Världens kanske bästa passgångare genom tiderna, Niatross, ramlar över innersargen på Saratoga.
Någon som saknar de gamla träsargarna? Klicka

Funderar lite...

I dag när det var lunchtrav på Axevalla kördes kvalet sist, gör alla banor det när det är lunchtrav eller skiljer det?

Funderar lite...

I dag när det var lunchtrav på Axevalla kördes kvalet sist, gör alla banor det när det är lunchtrav eller skiljer det?

Nästan alla kör efteråt, för att minimera risken för att ev förseningar ska drabba tv-sändningarna.

Det är nog relativt vanligt. Dom har ju en ganska precis tidsplan, där det inte finns marginaler för strul till tiden till första start (någon mer som kommer ihåg första lunchtravloppen som kördes, när det bara var ett triolopp och man fick hem ett långt brev om att ifall man fick matreialfel blev hästen struken...?:D)

Sen kanske det är enklare att få funktionärer kvar ett extra lopp på eftermiddagen istället för en timme tidigare på förmiddagen, skulle jag tro.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 600
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar