Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

ouh! har inte varit här inne på evigheter känns det som. jag hoppas att allt är bra med er alla och era hästar! :)

jag lovade att hälsa från Godiva, som numera får ta korta dagliga promenader. ni kan ju tänka er hur lycklig hon var när hon fick käka gräs för första gången igen :D veterinärerna är jättejättenöjda med hur plåtarna ser ut nu efter 2 månader!

första promenaden!
53647_1234296748.jpg

läst något enstaka inlägg i "digger-tråden" och ja.. man kanske borde välja att ignorera? ;)

Vilken fin bild :love:

Inte behöver du ignorera i den tråden, Humlan tog sitt ansvar o berätta hur det låg till... se dem krypa :angel::p

hihi ja! :love: hon liksom tittade över horisonten och såg ut att tänka "wait? what? is it for real?!"

nämen! vad bra. you go humlan! :D
trött på allt tjat nu. blä!

Humlan tog sitt ansvar o berätta hur det låg till... se dem krypa :angel::p
:D
En eloge till dig som oförtrutet kämpar vidare mot okunniga och fördomsfulla människor på ett föredömligt sätt!:bow::love:

Fråga: Hur orkar du och kan man få lite av den orken?;)

Netted: Härligt att fin-hästen är på bättringsvägen!:)

Åh, fina Godiva... :idea:

Humlan kämpar för oss, jag övergav den tråden för länge sen. :eek:

Vad härligt det är när handbromsen plötsligt släpper och det blir lite bjudning i pållarna. Min treåring har ju sprungit och bromsat hela förra året och blivit lite orytmisk när hon bromsat. Efter hovis-byte och lite knirkande av ET har hon kommit på att hon KAN springa och då vill hon hela tiden... :p

Första bakvarvet är viljornas kamp men är vi bara inte i lag med nån annan häst är det bra sen... Slagremmen får nog sitta på henne utifall hon gå på sig även om hon inte slagit.

Men hon är för härlig ändå... :love:

:D
En eloge till dig som oförtrutet kämpar vidare mot okunniga och fördomsfulla människor på ett föredömligt sätt!:bow::love:

Fråga: Hur orkar du och kan man få lite av den orken?;)

Netted: Härligt att fin-hästen är på bättringsvägen!:)

För mycket fritid?

Jaja, jag har "lite" aggressioner oxå.. förklaraingen kommer väl i sommar då sitter alla... ahaaaa nu fattar jag ;)

Dessutom är jag ett besvärligt ex o på min fritid från buke terroriserar jag mitt ex o hans nya... :angel:

/Humlan BitterFitta :banana:

För mycket fritid?

Jaja, jag har "lite" aggressioner oxå.. förklaraingen kommer väl i sommar då sitter alla... ahaaaa nu fattar jag ;)

Dessutom är jag ett besvärligt ex o på min fritid från buke terroriserar jag mitt ex o hans nya... :angel:

/Humlan BitterFitta :banana:

Aha :D lite agg är alltid bra för humöret jag gav upp tjatet på häst nytt då man bara får "alla" mot sig. Humlan med ibland bara på pin chi:p:love:
Känns bättre att sitta här o prata lite med er alla:love:

Vad roligt att höra att den fina totton mår efter omständigheterna bra! Tror ni att det kommer att kunna bli start igen, eller ska hon betäckas?

vi laddar för start... :) men vi får se hur det blir. idag var hon helt galen :D som alltid iofs. man kan tro att hon inte fått plegg alls..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 201
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 600
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024