Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Usch kunde inte ringa in till STC o rapprtera död häst idag, var tvungen att maila. Litar inte på rösten min
Med tanke på att hästskrället knappt gick att spruta nerdrogad fick jag oral pasta i stället...
Om några dagar är vi nog igång och rör på honom lite igen så att läkningen går så bra som möjligt.
Det är hål rakt igenom yttersta muskeln och ett märke i nästa...
*kl*
Usch kunde inte ringa in till STC o rapprtera död häst idag, var tvungen att maila. Litar inte på rösten min
*kl*
Vad ni är rara
Herregud vad löjlig man känner sig vuxen kvinna på 43 bast grinar som en värsta "fjortis".
Ibland är det "bra" att bo i närheten av mycket folk o rörelse.
Jag säger bara hästar...
Jag tänkte att min syrra kunde köra min treåring på banan i dag när jag skulle in och träna även om jag lätt hinner två på raken kvällen då banan är öppet länge.
Matte har ju haft fullt upp med de andra medan han varit konvis men han har gått några jobb på ett bra sätt. Men i dag skulle det alltså testas ny chaufför...
Hästen hade helt andra idéer om hastighet än var syrran hade kan jag säga. 2.05 är lagom, sa Dino och så sprang han det. Bella var inte superlycklig i rygg och utanpå. De sista två intervallerna fick han hänga i rygg för då hängde han med åtminstone.
Och efteråt när jag höll på att göra iordning transporten gnäggade han efter mig, det har han aldrig gjort förr. Liiiite matte-sjuk...
Vad tror ni, kan den där bli travhäst???
Jag säger bara hästar... :rofl 2.05 är lagom, sa Dino och så sprang han det.
Var det inte en bloding du hade?