Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir han bättre med sällskap i transporten? Cool teckning!Jag har i ren desperation köpt en Fenwickluva åt honom som jag tänkt ha på när jag transporterar honom. Han krafsar och bankar med frambenen, så jag har fått sätts upp gummimatta framför och under honom för att han inte ska förstöra släpet. Och ja, han åker med hö, tussar i öronen och sällskap. Ingen skillnad i annat släp eller b-kortsbuss.
Jag testade den första gången när jag skulle skritta häromdan, snittpulsen var nästan 30 slag lägre/min jämfört med dagen före när vi tog exakt samma tur. Det ska bli intressant att se om den trenden håller i sig och om den funkar i släpet.
Lite Batman över det hela
Visa bifogad fil 48635
Visst är han fin!Blir han bättre med sällskap i transporten? Cool teckning!
Batman? Du menar väl Zorro?Jag har i ren desperation köpt en Fenwickluva åt honom som jag tänkt ha på när jag transporterar honom. Han krafsar och bankar med frambenen, så jag har fått sätts upp gummimatta framför och under honom för att han inte ska förstöra släpet. Och ja, han åker med hö, tussar i öronen och sällskap. Ingen skillnad i annat släp eller b-kortsbuss.
Jag testade den första gången när jag skulle skritta häromdan, snittpulsen var nästan 30 slag lägre/min jämfört med dagen före när vi tog exakt samma tur. Det ska bli intressant att se om den trenden håller i sig och om den funkar i släpet.
Lite Batman över det hela
Visa bifogad fil 48635
Tänkte mest att öronen stack upp lite BatmanaktigtBatman? Du menar väl Zorro?
Jag hade en Custom Flexure XL till mitt stora varmblod som slog i sulkyn och även i mina fötter när hon gick i långvagn Hon gick fri i den sulkyn. Det är ju en lite äldre modell på Customs sulky men det finns fina begagnade att hitta till en mindre peng än de nyare vagnarna.Nu vet jag varför farbror har krånglat så och inte tagit ut aktionen som han ska när de börjar gå fort .. vagnen är för trång Bara börja leta ny sulky, annars är de ju lönlöst! Vet att han fått i Custom vagn förr, men en sån ny kostar ju allt mellan 45-100 tusen.. Man ska väl ha en jäkla tur om man hittar just en sån modell begagnat till honom som han behöver.. åh blir så arg, man ska inte äga häst ihop med andra. De skapar bara problem när den andra halvan kör ned huvudet i sanden och vägrar se problemet. Om inte annat har jag en jäkligt fin snäll ridhäst framöver. Älskar vackra farbror häst som bara försökt tala om för matte att något år fel, skulle inte heller springa om något slog mig på höfterna varje gång jag försöker öka farten ..
Han har gått i hybrid förr och just den modellen går knappt att få tag på begagnat. Håller koll varje dag men inte hittat något som passar honom. Han funderar på att beställa en helt ny då han nu ska utöka stallet med en ny stor vallack Han skulle behöva en annan lång vagn med, han slår i den med så vi borde ha förstått att han inte fick plats i sulkynJag hade en Custom Flexure XL till mitt stora varmblod som slog i sulkyn och även i mina fötter när hon gick i långvagn Hon gick fri i den sulkyn. Det är ju en lite äldre modell på Customs sulky men det finns fina begagnade att hitta till en mindre peng än de nyare vagnarna.
De kan man också göra! Just nu har han en paus, han har blivit förkyld, men funderar på om vi inte ska starta honom i Monte istället nästa gång, han har ju gått de förr. Svårt de där och nu när nya hästen trilla in så behöver man ju se också vad han behöver för vagn, förhoppningvis behöver de något liknande@MayGrace provat och se om du kan hyra en vagn till loppen?