Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej de är oftast snälla Min mor har en hel del hästar i träning där tillsammans med sin man med flera. De som ägt honom förut. Men man vet aldrig med hästar de kan reagera annorlunda när de hamnar någon annanstans. Han är lite fjantig men väldigt snäll, dock en riktig pyssel Nisse hans nya grej är att lyfta av tråden i hagen om man glömmer att sätta på strömmen@MayGrace extremt få hästar från den tränaren som är otrevliga eller svåra att ha att göra med.
Jobbar extra i ett av stallen, dock inte det som eran nya stod i.
Tyckte de projektet verkade spännande, hade de som förslag åt Pappa med den andra 4 åringen som är lite krånglig men nu är hon såld så Då blev de ju inte aktuellt så att säga Men verkar väldigt lärorikt!Jag är med i projektet Till Start som ST håller i, det verkar väldigt intressant och vi hade presentation av coacherna i måndags. Per K Eriksson som tränare och Bo Milton som hovslagare.
Mitt gäng ska träffas för genomgång på vår "hemmabana" om en dryg vecka och då vill de se hästen på banan, genomgång av träningsupplägg, koll av utrustning och skoning.
Jag hoppas det!Tyckte de projektet verkade spännande, hade de som förslag åt Pappa med den andra 4 åringen som är lite krånglig men nu är hon såld så Då blev de ju inte aktuellt så att säga Men verkar väldigt lärorikt!
Jag är också med, vi har vår första träff i mitten av september. Ska bli väldigt intressant och spännande!Jag är med i projektet Till Start som ST håller i, det verkar väldigt intressant och vi hade presentation av coacherna i måndags. Per K Eriksson som tränare och Bo Milton som hovslagare.
Mitt gäng ska träffas för genomgång på vår "hemmabana" om en dryg vecka och då vill de se hästen på banan, genomgång av träningsupplägg, koll av utrustning och skoning.
Grattis!!Tjohooo! Idag vann han på Hagmyren
Det var hårt på upploppet men han vann med en hals.
GrattisTjohooo! Idag vann han på Hagmyren
Det var hårt på upploppet men han vann med en hals.