Det är ändrat så varmblodiga hingstar och valacker får tävla till dom är 14årVbl-ston till 10, hingstar och valacker till 12. Och kallblod 15.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ändrat så varmblodiga hingstar och valacker får tävla till dom är 14årVbl-ston till 10, hingstar och valacker till 12. Och kallblod 15.
Ok. Då fick jag upp gammal info när jag googlade.Det är ändrat så varmblodiga hingstar och valacker får tävla till dom är 14år
Ändrat för varmblodiga vallackar från i år, de får tävla till 14 numera.Vbl-ston till 10, hingstar och valacker till 12. Och kallblod 15.
Det ändrades tidigare i år till 14 år för varmblodiga hingstar och valacker.Vbl-ston till 10, hingstar och valacker till 12. Och kallblod 15.
Menar du att dom nya reglerna inte gäller än?Vbl-ston till 10, hingstar och valacker till 12. Och kallblod 15.
Nej. Se ovan, jag hade fel.Menar du att dom nya reglerna inte gäller än?
Så fin!För några starter sedan så anlitade jag en mer rutinerad kusk som tyckte att han skulle vara tyngre bak. Och han tillade att vi borde byta till tyngre skor, så vi gjorde det förra veckan. Jag körde sedan ett 1,40-jobb där han kändes fin.
Han har nog inte travat så illa för mig tidigare som han sedan gjorde i loppet. Tråkigt.
Nu har vi inga lopp i planerade förrän i mitten av dec för jag känner mig inte riktigt manad att åka på kvällstrav när det närmaste är på 50 mil t.o.r.
Visa bifogad fil 39333
Det är jättetrist! Vi kör tryckvagn i skritt när underlaget är för dåligt, inte så roligt men bra träning. :-)*uppgiven* Och bristen på träningsunderlag försvann innan jag hann ut på mer än två träningsrundor.
Jag är otroligt less på att inte kunna göra annat än att skritta. Vi har blankis på rakbanan och med hans historik av tappade framskor känns det som att be om benbrott om jag skulle köra där annat än i skritt.
Vi har fått massor med underkylt regn så att åka 12 mil tor till banan på halka är inte ett roligt alternativ.